خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲:

425 واحد خبازی در مازندران در نوروز کشیک هستند

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۵۰۸

در طول تعطیلات نوروز سال96 تعداد 425 واحد خبازی در استان مازندران در طرح کشیک نوروزی به صورت فوق العاده به تولید نان و ارائه به همشهریان و مسافران عزیز می پردازند.

به گزارش ایلنا، مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 با بیان این مطلب اظهار داشت: خبازی ها مشمول طرح کشیک نوروزی به منظور سهولت دسترسی مسافران نوروزی به نصب بنر بر درب واحد صنفی خود می پردازند.

سید محمد جعفری افزود: نمایندگی های شرکت غله در شهرستان ها با هماهنگی فرماندار و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ها لیست کلیه واحدهای خبازی طرح کشیک را تهیه و بصورت بنر در ورودی هر شهرستان بمنظور اطلاع رسانی به مسافران عزیز اقدام خواهد کرد.

با توجه به توریستی بودن استان مازندران و ترافیک سنگین جاده ای بویژه در غرب استان مهندس جعفری تصریح کرد سهمیه نیمه اول فروردین خبازی های استان زودتر از ماه های قبل بهمراه 573 تن سهمیه آرد فوق العاده جهت واحدهای خبازی کشیک، پیش از آغاز ایام عید به شهرستانها ارسال می گردد.

وی افزود: با تمهیدات صورت گرفته  و ذخیره سازی آرد کافی در انبار شهرستانها هیچ نگرانی و کمبودی در خصوص آرد مورد نیاز واحد های خبازی در استان وجود ندارد.

جعفری در پایان متذکر شد: در ایام نوروز با تعیین همکاران کشیک و بازرسان میزان بازرسی از کارخانجات آرد و واحدهای خبازی افزایش خواهد یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز