خبرگزاری کار ایران

سرپرستی بانک شهر در منطقه ۳ کشور:

دنیا به سمت حداقل مراجعه به بانک حرکت می کند

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۴۴۷

سرپرستی بانک شهر در منطقه 3 کشور گفت: از ساعت 14 بیست و نهم اسفندماه تا پایان 30 اسفند کلیه دستگاه‌های خودپرداز که در شعب مستقر هستند اسکناس نو ارائه می‌کنند.

به گزارش ایلنا اصفهان، حسن خدابنده شهرکی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه  بانک شهر رسالت خود را خدمت‌رسانی به مردم می‌داند و از همین رو در سه کمپ نوروزی شهرنت سیار و خودپرداز از 25 اسفندماه تا 15 فرودین قرار می‌دهد، اظهار کرد: در باغ فدک شهرنت سیار مستقر شده است و دو خودپرداز سیار یکی در خیابان کاوه که خودروی سیار مجهز به دو دستگاه ATM است و خودروی دیگر که در ورودی اصفهان از سمت شیراز مستقر خواهد شد.

وی افزود: سامانه 8655 آماده دریافت کلیه انتقادات و پیشنهادات و هر موردی که مشتریان بانک شهر با آن برخورد می‌کنند، به صورت شبانه‌روزی و به صورت آنلاین است که فرد پس از تماس می‌تواند با کارشناس مربوطه صحبت کند

خدابنده به شعب کشیش خود اشاره کرد و افزود: شعب کشیک در خیابان جابر انصاری، حکیم، اصفهان یا همان شعبه شیخ صدوق، شعبه اصلی یزد، شعبه اصلی شهرکرد و شعبه اصلی کاشان و زرین‌شهر در روزهای بیست و نهم و سی ام اسفند 95 و یکم، دوم، سوم و دوازدهم فروردین 96 از ساعت 9 صبح تا 13 آماده خدمت‌رسانی هستند؛ همچنین به‌غیراز این ایام شعب از ساعت 8 صبح الی 14 در خدمت مردم هستند.

وی با بیان اینکه شهرنت‌ها در ایام نوروز از ساعت 7 صبح تا ساعت 2 بامداد مشغول به کار هستند و در سه منطقه اسکان نوروزی نیز به صورت 24 ساعته فعال هستند؛ ادامه داد: آمریکا به دنبال راه‌انداز نخستین بانک بدون کارمند است و آ‌ن‌ها نیز از دستگاه VTM که ما در پیشخوان‌هایمان داریم، استفاده خواهند کرد؛ در حال حاضر 9 شهرنت ما دارای دستگاه خودبانک هستند که دیگر نیازی به کارمند ندارد.

سرپرست شعب بانک شهر منطقه سه کشور تصریح کرد: دنیا در حال حرکت به سمتی است که مراجعه به بانک به حداقل برسد؛ به عنوان مثال از طریق موبایل بانک خود می‌توانید تا سقف 50 میلیون تومان را در روز انتقال دهید و حتی می‌تواند درخواست صدور دسته چک دهید و سپس از طریق پست دریافت کنید. در خود شهر اصفهان 14 شعبه و 18 باجه داریم و اجازه گسترش و توسعه باجه از طریق بانک مرکزی نمی‌دهند؛ به دنبال افتتاح شعب دیگر در گلپایگان و شهرضا نیز هستیم که ظرفیت خوبی دارند اما متأسفانه این اجازه را به ما نمی‌دهند.

خدابنده تاکید کرد: در سال گذشته 2 هزار میلیارد ریال به قطار شهری، 500 میلیارد ریال پروژه‌های خرد شهرداری، 500 میلیارد برای پروژه‌هایی مثل میدان استقلال و نمایشگاه اختصاص دادیم و همچنین برای ایام پایانی امسال مصوب شد که 4 هزار میلیارد ریال اوراق برای تکمیل قطار شهری فروش برود که همان روز اول تماماً به فروش رسید.

وی اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها و شهرنت‌ها و دستگاه‌های ATM باهدف خدمت‌رسانی انجام می‌شود و هیچ منافعی برای بانک ندارد؛ هر شهرنت حدود 1 میلیارد تجهیزات و دو نفر پرسنل دارد.

سرپرستی بانک شهر در منطقه 3 کشور خاطرنشان کرد: بیشترین تسهیلات ما در اختیار منابع خرد قرار گرفته است و هر کسی تا پایان سال مطالباتش را پرداخت کند، هیچ دیرکردی از او دریافت نمی‌شود؛ سود دیرکرد تا 100 میلیون تومان که بخشی از آن مانده است، اگر تا پایان سال پرداخت شود، سود دیرکرد آن بخشوده می‌شود و قرار است این طرح تا سال آینده نیز ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز