خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور خبر داد:

کشته‌شدن ٤ نفر در حادثه رانندگی

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۴۳۹

طی ٢٤ ساعت گذشته، ٤ تصادف در جاده‌های کشور رخ داده که یکی از آنها منجر به کشته شدن ٤ نفر شده است.

به گزارش ایلنا از سایت راهور، سرهنگ نادر رحمانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره این تصادف که ساعت ١٨:٣٠ چهارشنبه در استان سیستان و بلوچستان اتفاق افتاده، گفت: انحراف به چپ سواری پژوپارس در محور کیلومتر ١٧٥ بزمان به مسجد ابوالفضل باعث تصادف این خودرو با یک دستگاه سواری پراید و کشته شدن ٤نفر شد. پس از برخورد هر دو خودرو دچار حریق شده اند.

وی همچنین درباره تصادفی که مجددا در استان سیستان و بلوچستان ساعت ٤:٣٠ صبح پنجشنبه اتفاق افتاده، توضیح داد:"واژگونی سواری پژو ٤٠٥ در محور کیلومتر ٥ کمربندی محمدان روی داده که متاسفانه ٢ نفر کشته و ٨ نفرمجروح به جای گذاشته است." علت این حادثه تخطی راننده از سرعت مطمئنه و خودروی مذکور حامل افاغنه غیرمجاز بوده است.

وی با اشاره به اینکه ساعت ٤:٣٠ پنجشنبه در شمال استان فارس همزمان تصادفی دیگر روی داد، گفت: تصادف بین رنوتندر٩٠ و کامیون بنز در محور کیلومتر ٢٥ اصفهان اتفاق افتاده که ٢ نفر کشته و ٣ نفر مجروح به جای گذاشته است. علت حادثه خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است.

رحمانی افزود:‌ ساعت ٧ صبح پنجشنبه، راننده یک دستگاه سواری پراید به دلیل رعایت نکردن حق تقدم،با یک دستگاه تریلی البرز برخورد کرد و باعث کشته شدن ٢ نفر و مجروح شدن ٢ نفر دیگر شد. این حادثه در محور کیلومتر ٤٠ برازجان رخ داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز