خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان خبرداد:

تعداد مدال‌آوران کردستان از استان‌های دیگر بیشتر است

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۳۶۹

استاندار کردستان در آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی سال 94 استان کردستان در میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی ضمن تبریک به قهرمانان در کسب موفقیت‌ها گفت: تعداد مدال‌آوران استان کردستان از استان‌های دیگر بیشتر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالمحمد زاهدی با اشاره به شرایط خاص استان کردستان افزود: شرایط جغرافیایی کردستان و علاقه‌مندی آن‌ها باعث شده که این استان در رشته‌های ورزشی مختلف دارای ورزشکاران مدال‌آور در سطح کشور و جهان باشند.

وی تنوع رشته‌ها را یادآور شد و گفت: تنوع زیادی در رشته‌های مختلف در این استان وجود دارد که نشان‌دهنده فعال بودن ورزشکاران و مربیان در رشته‌های ورزشی مختلف است.

استاندار با تبریک به بیژن ذوالفقار نسب به‌عنوان شخصیت ملی و جهانی و انتخابش به عنوان مشاور عالی وزیر ورزش گفت: این‌گونه افراد توانمند و دلسوز با این توانایی‌های خاص که در دنیا مطرح می‌شوند به‌عنوان سرمایه بزرگی برای کشور و استان هستند.

زاهدی خاطرنشان کرد: تعداد مدال‌آوران استان کردستان از استان‌های دیگر بیشتر است و مدال آوردن ورزشکاران  کردستانی نشان‌دهنده غیرت و توانمندی‌های آن‌هاست.

وی در خصوص ورزش گفت: علی‌رغم نبود اسپانسر مشکلات زیادی وجود دارد و واحد صنعتی موفق و بزرگی در استان وجود ندارد که رشته‌های ورزشی را اسپانسر نماید و اگر در این زمینه اقداماتی به عمل آید وضعیت ورزش استان بیش از این گسترش خواهد یافت.

استاندار در زمینه خانه پیشکسوتان  افزود: خانه پیشکسوتان در آینده پیگیری می‌شود و در شورای برنامه‌ریزی مطرح شود تا تصویب گردد و صندوق قهرمانان اگر آیین‌نامه و دستورالعمل در این زمینه‌دارند ارائه نموده تا پیگیری شود.

زاهدی  به نقش اسپانسرها اشاره کرد و گفت: اسپانسرها با هزینه‌ای که برای ورزش می‌کنند سازمان امور مالیاتی هزینه قطعی از آن‌ها می‌پذیرند بخشودگی مالیاتی به نفع اسپانسرها است.

وی در خصوص مسکن  ورزشکاران حرفه‌ای و مدال‌آور اظهار داشت: شرایط خاصی در مورد چگونگی اختصاص مسکن به این افراد در نظر گرفته‌شده است و در حال پیگیری این موضوع می‌باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از 17 نفر قهرمانان ورزشی تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز