خبرگزاری کار ایران

فرماندار بندرانزلی مطرح کرد:

اولویت اول انتخابات مشارکت حداکثری مرم پای صندوق های رای است

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۳۶۷

فرماندار بندرانزلی در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان بندر انزلی در سال ۹۵ اظهار کرد: اولویت اول در انتخابات مشارکت حداکثری مرم در پای صندوق های رای است.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی، میرشمس مومنی زاده فرماندار شهرستان بندرانزلی در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان بندر انزلی در سال ۹۵ اظهار کرد: اولویت اول در انتخابات مشارکت حداکثری مرم در پای صندوق های رای است و هر چه درصد حضور آنان بیشتر باشد عزت ، افتخار و اقتدار دولت ، ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به لزوم رعایت کامل قانون در برگزاری انتخابات به عنوان اولویت دوم در برگزاری این امر مهم و سرنوشت ساز کشور افزود: در انتخابات سعی می شود که علاوه بر همکاری با دستگاه های نظارتی ، برگزاری انتخابات با تعامل همه دستگاه ها و نهادها صورت پذیرد و در صورت به وجود آمدن شبهه و حتی سئوالی برای هر کس ، آنچه ملاک و معیار قرار خواهد گرفت ، قانون است.

نماینده عالی دولت در شهرستان با تاکید بر رعایت اصل بی طرفی خصوصا برای عوامل برگزاری انتخابات در پیش رو تصریح کرد: با توجه به داشتن نظر و اندیشه سیاسی و علایق و سلایق مختلف در هر شخصی، نباید این علایق و سلایق در فرآیند برگزاری انتخابات و حتی در گفتار و کردار برگزارکنندگان انتخابات تاثیر و نمودی داشته باشد .

وی با تاکید بر لزوم فراهم سازی بستر امن مناسب برای مشارکت مردم در انتخابات و حضور آنان در پای صندوق رای با خیالی آسوده ، تاکید کرد: روسای ادارت نیز مختارند درصورت نداشتن مسئولیت در برگزاری انتخابات و در ساعات غیر اداری و بدون استفاده از کوچکترین امکانات دولتی در امور انتخاباتی و تبلیغات شرکت کنند.

فرماندار شهرستان بندرانزلی با تاکید بر لزوم در اختیار قرار دادن هر گونه امکانات مورد نیاز برای ستاد انتخابات از سوی همه نهادها و دستگاه های دولتی یادآور شد: انتظار می رود همه دستگاه ها و نهادها در همکاری با ستاد انتخابات شهرستان امکانات مورد نیاز را بدون هیچ عذری در اختیار آنان قرار داده و هر گونه تمرد بر اساس قانون انتخابات به عنوان تخلف محسوب می شود.

میرشمس مومنی زاده خاطر نشان کرد: پس از ثبت نام نامزدهای انتخاباتی نام بردن از آنها در جلسات انتخاباتی به عنوان تخلف محسوب می شود اما تبلیغات عملکرد دولت درارتباط با خدمات عمرانی و عمومی در راستای تبیین عملکرد آن اشکالی ندارد چرا که خدمات دولت ، خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم است .

وی با تاکید بر لزوم جلوگیری از عوامل ایجاد نارضایتی در بین مردم گفت: باید نسبت به افزایش رضایتمندی عموم مردم توجه و حساسیت بیشتری وجود داشته باشد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز