خبرگزاری کار ایران

شهروند کوچولوی کاشانی در معراج ایستگاه انقلاب بر پا کرد

کد خبر : ۴۷۰۳۱

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان گفت: هشتمین ایستگاه "شهروند کوچولو" در فرهنگسرای معراج برگزار شد.

ایلنا - کاشان: مدیرعامل سازمان  رفاهی تفریحی شهرداری کاشان گفت: هشتمین ایستگاه "شهروند کوچولو" در فرهنگسرای معراج برگزار شد.
مهدی نادعلی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر  اظهارداشت: هشتمین دوره ایستگاه "شهروند کوچولو" با موضوع
انقلاب اسلامی به منظور آشنائی دانش آموزان با موضوع انقلاب و دستاوردهای انقلاب در فرهنگسرای معراج سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزار شد.
وی، ضمن اشاره به آشنائی دانش آموزان با موضوعات انقلابی تاکید کرد: معلمان مدارس باید دانش آموزان را بیشتر از همیشه با انقلاب و شهداء آشنا کنند.
به گفته وی، در این ایستگاه که با حضور یکصد و 40 دانش آموز مقطع دبستانی برگزار شد، دانش آموزان شاهد برنامه های متنوعی از انقلاب و دستاوردهای آن بودند.
مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، با اجرای مسابقه حضوری و سوالاتی مرتبط با نامگذاری خیایان ها و پارک های شهرستان با نام شهداء تست هوشی دانش آموزان را محک زد.
گفتنی است: اجرای نمایش با موضوع انقلاب و شعارهای انقلابی، برگزاری مسابقه، اجرای سرود و شعر انقلابی، شعبده بازی، پذیرائی و اهداء جوائز از جمله برنامه های ایستگاه "شهروند کوچولو وانقلاب اسلامی" در فرهنگسرای معراج سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان بود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز