خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان ۲۹ بهمن تبریز:

ارائه خدمات باکیفیت را در بیمارستان 29 بهمن تبریز دنبال می‌کنیم

کد خبر : ۴۷۰۲۵

بیمارستان 29 بهمن تامین اجتماعی تبریز توانست سیستم حاکمیت بالینی که قلب پاسخگویی مردم است در اختیار مردم شریف استان آذربایجان شرقی قرار دهد.

ایلنا-تبریز: رئیس بیمارستان 29 بهمن تبریز گفت: ما به دنبال ارایه خدمات باکیفیت و پیشرفته هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا خبیری که در مراسم تجلیل از کارکنان 29 بهمن تبریز به مناسبت کسب رتبه برتر در دومین جشنواره کشوری حاکمیت بالینی سخن می گفت اظهار داشت:یکی از اهداف راهبردی نظام سلامت کشور اعتلای سلامت با ارائه خدمات باکیفیت و پیشرفته برای مردم است.

خبیری با بیان اینکه سیستم حاکمیت بالینی یکی از معتبرترین مدلهای ارزیابی دنیا است که مقبولیت جهانی دارد گفت: ما توانستیم سیستم حاکمیت بالینی را که قلب پاسخگویی مردم است در اختیار مردم شریف استان آذربایجان شرقی قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه در استفاده از مدل پیشرفته سیستم حاکمیت بالینی مصمم هستیم گفت: ما در سایه همدلی و همفکری کارکنان و پزشکان این بیمارستان تلاش خواهیم کرد تا اعتبار بخشی و اثربخشی بالینی را بهتر و با کیفیت تر از قبل ادامه دهیم.

لازم به ذکر است بیمارستان 29 بهمن تامین اجتماعی تبریز در دومین جشنواره کشوری حاکمیت بالینی به رتبه برتر دست یافته است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز