خبرگزاری کار ایران

صنعت بسته‌بندی کالاهای ایرانی نیازمند تحول است

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۱۱

یک کارشناس بسته بندی گفت:صنعت بسته بندی کالاهای ایرانی با توجه به تنوع تولیدات نیازمند تحول است.

اصفهان-ایلنا:یک کارشناس بسته بندی گفت:صنعت بسته بندی کالاهای ایرانی با توجه به تنوع تولیدات نیازمند تحول است.

به گزارش ایلنا،«سپهر سرمست»در سلسله همایش آموزشی هفتگی اتاق اصفهان با موضوع خلاقیت و ماندگاری ارمغان بسته بندی برای برند افزود: نیاز به بسته بندی موثر و تنوع آن برای برندهای ایرانی یک موضوع اصلی است و نباید به سادگی از کنار آن گذر کرد.

وی اضافه کرد:یک تامین کننده (Supplier) در بخش بسته بندی باید تولید بسته بندی های آماده،لیبل ها و بسته های خاص و بسته بندی های مناسبتی را در دستور کار قرار دهد.

وی وظیفه مالک برند (Brand Owner) را شامل توزیع کالاهایی متناسب با نیاز بازار و بسته بندی موثر،بدون نیاز به سرمایه گذاری روی دانش تولید و تجهیزات،امکان کارآفرینی گسترده و تمرکز روی رضایت‌مندی بازار و بهبود کانالهای توزیع برشمرد.وی در بخش دیگری از سخنان خود به رفتار خریداران ایرانی طی سال آینده خبر داد و گفت:خریدار می خواهد مطمئن شود و باور کند که انتخاب درست را انجام داده است و از خرید محصولات با دوام تا حد ممکن پرهیز می کند همچنین از خرید کالاهای پیچیده تا زمانی که باید بابت این امکانات پول بیشتر پرداخت کند صرف نظر می کند و در خرید محصولات روزمره دقت بیشتری می کند و محصولات با کیفیت را با احتیاط انتخاب می کند. وی پیش بینی کرد:توجه به اطلاعات لیبل بسیار پر اهمیت خواهد بود و مصرف کننده معیاری برای انتخاب برند خواهد ساخت همپنین بسته بندیهای سبک تر و راحت تر گزینه های اصلی در ترجیحات خرید خواهد شد.

وی افزود:ارزش گذاری برای خرید یک کالا در ذهن مصرف کننده جدی تر خواهد بود.ترجیح مصرف کننده بر برندهای خصوصی بیش از برندهای ملی خواهد بود.سرمست افزود:ابداع روشهایی که برند کالا را جذاب تر کند، مثل بسته بندی سبز (محیط پسند) و پرهیز از تاکید بیش از اندازه روی تخفیفات بایستی مورد تاکید تولیدکنندگان ایرانی باشد.سرمست در بخش کالاهای خرده فروش بهبود بسته بندی و کیفیت برندهای شرکت را پیشنهاد کرد و گفت:محصول باید بعنوان یک گزینه ماندگار در برابر سایر برندهای ملی معرفی شود. وی نظارت منظم بر رفتار خریدار و تغییر ظاهر فروشگاه بر اساس سلیقه وی را از جمله روشهایی برای افزایش فروش Private-Label عنوان کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز