خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی:

شکاف طبقاتی در کشور برای تمام اقشار آزاردهنده است

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۹۸

ملت در داخل اگر دارای اقتدار باشد هیچ کس و هیچ ملتی نمی تواند در امور داخلی آن توطئه و دخالت کند و به کشور آسیبی نمی رسد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: شکاف طبقاتی ایجاد شده آزاردهنده است چراکه برای هر 2 قشر غنی و فقیر معظل تلقی می شود و افزایش ناهنجاری را در جامعه در پی خواهد داشت.
به گزارش ایلنا از مشهد،علی اصغر حاجی نقی در همایش تخصصی زکات و در جمع مسئولین زکات استان درسالن اجتماعات این نهاد افزود: بدبینی وتفرقه از کارهای دشمنان می باشد.
وی از فعالیت و ادای تکلیف روحانیون در بخشهای اجتماعی،سیاسی،اقتصادی و دینی یاد کرد و ادامه داد:انجام این فهالیت ها ظاهر قضیه است و اثرات عمیق کار در بطن آن می باشد چرا که ما ادعا نداریم ادای زکات در گذشته انجام نمی شده است بلکه انجام آن بصورت هدفمند نبوده و نتوانسته به جایگاه اصلی اش در جامعه برسد.

در ادامه حاجی نقی،اظهار کرد: با توجه به اینکه رهبری تکلیف زکات را بر دوش ما گذاشته است این امررا باید با احساس وجدان و به درستی طی کنیم تا حرکت آن به مسیر مبتنی بر منویات رهبری برسد.

وی ادامه داد: زکات فریضه ای واجب والهی است که متاسفانه مظلوم و غریب واقع شده است. که برای تحکیم و نهادینه شدن این ارزش الهی مسدولین این امر در شهرستانها و روستاها به صورت جدی باید کار کنند.

حاجی نقی، با توجه به پشت سر گذاشتن ایام دهه فجر و 22بهمن،بیان كرد: ملت در داخل اگر دارای اقتدار باشد هیچ کس و هیچ ملتی نمی تواند در امور داخلی آن توطئه و دخالت کند و به کشور آسیبی نمی رسد.

مدیر كمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی، در انتها باآرزوی توفیق در عرصه اثر گذارزكات در ناملایمات زندگی برای محرومین،خاطر نشان شد: مسئولین فعال درحوزه زكات به خوبی و به صورت ماندگار و با توجه به فرهنگ متعالی به ایفای نقش بپردازند تا این قانون الهی نهادینه شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز