خبرگزاری کار ایران

سفیر آلمان در جمهوری اسلامی ایران:

سیاست ابعاد همکاری با ایران را تحت تأثیر قرار داده است

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۸۴

تا زمانی که سیاست تمام ابعاد همکاری با ایران را تحت تاثیر قرار داده باید روابط را با ایران مستحکم‌تر کرده تا حمایت خود را از جمهوری اسلامی ایران بر همگان آشکار سازیم، دومین کنگره بین‌المللی ایمنی جاده ها مدخل مناسبی برای توسعه روابط و تبادل دانش فنی و نتایج تحقیقات علمی در حوزه تصادفات و ایمنی جاده‌ها است.

سفیر آلمان در جمهوری اسلامی ایران گفت: در حال حاضر سیاست ابعاد همکاری با ایران را تحت تأثیر قرار داده و باید با توسعه روابط حمایت خود را از ایران به جهانیان نشان دهیم.

به گزارش ایلنا از مشهد، برند اربل در مراسم افتتاحیه دومین کنگره بین‌المللی ایمنی جاده‌ها اظهار کرد: تاکنون پنج سفر به مشهد به واسطه برگزاری کنگره‌های علمی در بیمارستان فوق تخصصی رضوی داشته‌ام.

وی افزود: کنگره بین‌المللی ایمنی جاده‌ها که با همکاری سازمان های مختلف بین‌المللی برگزار شده فرصت مناسبی برای تبادل اندیشه، افکار و ارائه راهکار در حوزه کمک به زندگی انسان‌ها و کاهش تصادفات است.

اربل با بیان اینکه ایران در شرایط ویژه‌ای بوسیله گروه های فشار قرار دارد گفت: در زمانی که گروه های فشار تمام تلاش خود را برای قطع روابط و به انزوا کشاندن ایران دارد شاهد حضور پر شور صاحب‌نظران خارجی در این کنگره هستیم.

وی تصریح کرد: شرکت کنندگان از دیگر کشورها در این کنگره سبب می‌شود به واقعیات موجود پی ببرند، درحال حاضر گروه های فشار با تبلیغات منفی علیه ایران سعی در تخریب این کشور در عرصه بین المللی دارند.

سفیر آلمان در جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: حضور شرکت‌کنندگان خارجی در کنگره های علمی ایران سبب می‌شود تا نمایندگان ملل مختلف به رشد، توسعه و ترقی ایران در حوزه‌های مختلف پی ببرند.

اربل تاکید کرد: تا زمانی که سیاست تمام ابعاد همکاری با ایران را تحت تاثیر قرار داده باید روابط را با ایران مستحکم‌تر کرده تا حمایت خود را از جمهوری اسلامی ایران بر همگان آشکار سازیم، دومین کنگره بین‌المللی ایمنی جاده ها مدخل مناسبی برای توسعه روابط و تبادل دانش فنی و نتایج تحقیقات علمی در حوزه تصادفات و ایمنی جاده‌ها است.

سفیر آلمان در جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در این کنگره باید با روحیه تیمی در پایان به تعهد جمعی برای نابودی قاتل در جاده‌ها برسیم، باید به یاد داشته باشیم که دومین کنگره ایمنی جاده‌ها فقط یک کنگره نبوده بلکه مدخلی برای هم اندیشی و تعهد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز