خبرگزاری کار ایران

از سوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس انجام می‌شود:

بررسی عملکرد مرکز مبادلات ارزی با حضور مسئولان

کد خبر : ۴۶۹۶۲

کمیسیون صنایع و معادن مجلس بررسی مشکلات کارخانجات تولیدی سیمان باحضور سندیکای تولیدکنندگان سیمان و مسؤلان ذی‌ربط را در دستور کار خود دارد/ کارگروه صنعت نیز قیمت تمام شده خودرو را بررسی خوهند کرد..

کمیسیون صنایع ومعادن مجلس هفته آینده در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل جلسه می دهد که بررسی قیمت تمام شده خودرو توسط کمیته صنعت این کمیسیون و همچنین بررسی عملکرد مرکز مبادلات ارزی از مهمترین مواردی است که بررسی خواهند شد.

به گزارش ایلنا، کمیسیون صنایع و معادن مجلس در روز یکشنبه هفته آینده ادامه بررسی طرح حمایت از تولید ملی و بررسی مشکلات کارخانجات تولیدی سیمان باحضور سندیکای تولیدکنندگان سیمان و مسؤلان ذی‌ربط را در دستور کار خود دارد.

عصر روز یکشنبه هفته آینده کارگروه معدن و صنایع معدنی مواد ارجاعی طرح حمایت از تولید ملی کمیسیون به کارگروه مذکور و کارگروه صنعت نیز قیمت تمام شده خودرو را بررسی خوهند کرد.

کمیسیون صنایع و معادن مجلس روز دوشنبه صبح هفته آینده نیز تشکیل جلسه می دهد که بر اساس آن ادامه بررسی طرح حمایت از تولید ملی در دستور کار قرار دارد.

ادامه بررسی طرح حمایت از تولید ملی و همچنین بررسی عملکرد مرکز مبادلات ارزی با حضور مسئولان ذی‌ربط روز سه شنبه هفته آینده در دستور کار کمیسیون صنایع و معادن مجلس قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز