خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان صنعت کردستان:

طرح نظارتی کنترل بازار نوروز از ۱۵ اسفند آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۴۸

در راستای تنظیم بهتر بازار و تثبیت قیمت ها در آستانه سال جدید، برنامه ریزی های مناسبی از جمله برگزاری نمایشگاه های فروش بهاره در سطح استان صورت گرفته است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور، طرح ویژه نظارتی کنترل بازار  ایام نوروز از نیمه اسفند ماه آغاز و تا ۲۵ فروردین سال ۹۲ ادامه دارد.

پیمان اسراری با بیان این مطلب به خبرنگار ایلنا گفت:حوزه معاونت نظارت و بازرسی این سازمان با استفاده از تمام توان بازرسی اصناف و بازرسان افتخاری در ایام پایان سال نظارتی دقیق و هوشمندانه ای را برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی انجام خواهند داد.

وی تصریح کرد: در ایام منتهی به پایان سال نظارت بر گروه های کالایی و خدمات شامل پوشاک، کیف وکفش، شیرینی، آجیل وخشکبار، میوه وتره بار، لبنیات، مواد پروتئینی و.... در بخش خدمات شرکت های مسافربری، حمل ونقل درون شهری، غذاخوری ها و واحدهای اقامتی افزایش می یابد.

اسراری افزود: در راستای تنظیم بهتر بازار و تثبیت قیمت ها در آستانه سال جدید، برنامه ریزی های مناسبی از جمله برگزاری نمایشگاه های فروش بهاره در سطح استان صورت گرفته و قرار است که در روزهای پایانی سال جاری در مجموع 13 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سراسر استان کردستان برپا شود.

وی با اشاره به تامین زیرساخت های لازم در این بخش برای عرضه بهتر کالا به افراد در این نمایشگاه های عرضه مستقیم گفت: در سال جاری تلاش می شود که بیشتر کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در این نمایشگاه ها عرضه شود و اولویت اصلی برای مشارکت در این نمایشگاه ها عرضه تولیدات بومی کردستان در بخش های مختلف است.

اسراری در ادامه افزود: با توجه به مشکلات به وجود آمده در کاهش ورود برنج به استان در طول دو ماه اخیر، بالغ بر چهار هزار و 365 تن انواع برنج در استان در بین اقشار مختلف مردم توزیع شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان یادآور شد: خوشبختانه با توزیع این برنجها در این مدت تا حدودی از فضای روانی حاکم بر استان کاسته شده است.

اسراری در پایان با اشاره به لزوم همکاری و تعامل بهتر مردم برای اعمال نظارت بهتر بر وضعیت بازار استان خاطرنشان کرد:از شهروندان کردستانی خواستاریم تا در صورت مشاهده تخلفات اقتصادی (احتکار، گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، فروش اجباری و...) مراتب را با تلفن 124 و یا بصورت حضوری در مرکز استان به سازمان اطلاع دهند.
 

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز