خبرگزاری کار ایران

سرپرست هیات تکواندو مازندران خبر داد:

11 مازندرانی در رقابت‌های انتخابی تكواندو نوجوانان کشور شرکت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۴۵

یازده مازندرانی با درخشش در رقابت های لیگ برتر کشور، در رقابتهای انتخابی تیم ملی تكواندو نوجوانان کشور که از هفدهم اسفند ماه در خانه تکواندو تهران برگزار می شود شرکت می کنند.

سرپرست هیات تکواندو مازندران گفت: یازده مازندرانی با درخشش در رقابت های لیگ برتر کشور، در رقابتهای انتخابی تیم ملی تكواندو نوجوانان کشور که از هفدهم اسفند ماه در خانه تکواندو تهران برگزار می شود شرکت می کنند.

به گزارش ایلنا،حمیدرضا علوی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: 67 ملی پوش دعوت شده به اردو تمرینات خود را برای قرار گرفتن در لیست نهایی تیم ملی و حضور در هفتمین دوره مسابقات قهرمانی2013 نوجوانان آسیا انجام می دهند.

وی بیان داشت: با تصمیم کمیته فنی فدراسیون تكواندو،نفرات اول تا سوم مسابقات قهرمانی كشور سال 91،نفرات برتر رنكینگ لیگ برتر نوجوانان، نفرات برتر رنكینگ لیگ دسته یك نوجوانان، نفرات تعیین شده كمیته فنی مسابقات نوجوانان و نفرات اول قهرمانی نونهالان كشور با احتساب شرایط سنی
جواز حضور در این دوره از رقابتهای انتخابی را خواهند داشت.

سرپرست هیات تکواندو مازندران افزود: در این اردوی انتخابی، ابوالفضل یعقوبی، علیرضا عابدی مصیر، فرزان عاشور زاده فلاح و علی نظری نژاد به عنوان نفرات مازندرانی برتر لیگ نوجوانان، ناصر اسدی به عنوان قهرمان مسابقات نونهالان کشور و سید عباس صادقی، منان بابایی، جواد امیری، رضا دهقانی، دانیال صالحی مهر و سید حسین حسینی به عنوان نفرات برتر مازندران در رقابت های قهرمانی نوجوانان كشور حضور دارند.

هفتمین دوره مسابقات قهرمانی 2013 نوجوانان آسیا بیست و نهم خرداد ماه سال آینده به میزبانی جاكارتای اندونزی برگزار خواهد شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز