خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای عالی نظام پزشکی درگفت وگو با ایلنا:

ناباروری و ناتوانی جنسی از عوارض مصرف دارو‌های تبلیغی ماهواره‌

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۰۶

عوارض مصرف دارو‌ها و تجهیزات تبلیغی ماهواره‌ای درحدی است که گاهی فرد را در باروری و توانایی جنسی دچار آسیب جدی می‌کند.

ایلنا: نایب رئیس شورای عالی نظام پزشکی گفت: عوارض مصرف دارو‌ها و تجهیزات تبلیغی ماهواره‌ای درحدی است که گاهی فرد را در باروری و توانایی جنسی دچار آسیب جدی می‌کند.

محمدرضا نوروزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب گفت: تبلیغات ماهواره‌ای بیشتر بر دو محور زیبایی که بیشتر برای خانم‌ها و مسائل جنسی که بیشتر برای آقایان کاربرد دارد، استوار است.

وی خاطرنشان کرد: وجود چنین تبلیغاتی به عدم آگاهی جوانان و اطلاعات آن‌ها راجع به مسائل جنسی بر می‌گردد که مقصر آن هم تا حدی پزشکان و رسانه‌ها هستند که در این زمینه اطلاع رسانی کافی نمی‌کنند.

نوروزی با بیان اینکه دارو‌ها و تجهیزاتی که در حوزه مسائل جنسی در ماهواره تبلیغ می‌شود غیر استاندارد است،افزود: استفاده از داروهای جنسی ناشی از سوءتفاهم ذهن پسران جوان و عدم اطلاعات علمی آن‌ها از وضعیت طبیعی جسمانی خود است که آن‌ها را وادار می‌کند برمبنای اطلاعات غلط سراغ وسایل و تجهیزاتی بروند که دارای استاندارد پزشکی و ثابت شده علمی نیست.

عضو هیات مدیره انجمن ارولوژی ایران افزود: معدود مواردی در مسائل جنسی است که استفاده از دارو و وسیله ضرورت پیدا می‌کند که آن هم باید توسط پزشک معالج تجویز شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز