خبرگزاری کار ایران

جای خالی منصور در این اعتصاب‌ها مشخص شد؛

فریده شجاعی: باشگاه استقلال حال ما را هم نمی‌پرسد!

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۵۵۳

فریده شجاعی از بی مهری باشگاه استقلال نسبت به خانواده منصور پورحیدری ابراز گلایه کرد. او با جمله: طلب منصور را که ندادند، حال مان را هم نمی پرسند ناراحتی خود را اعلام کرد.

فریده شجاعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص این که باشگاه استقلال هنوز طلب همسرش را پرداخت نکرده است، گفت: قرار بود مطالبات مرحوم پورحیدری پرداخت شود اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. باشگاه استقلال طلب منصور را که پرداخت نکرده هیچ، حتی حال ما را هم نمی‌پرسد. بعد از فوت مرحوم پورحیدری کسی از باشگاه استقلال دیگر جویای حال ما نشد و متاسفانه خانواده منصور را از یاد برده‌اند. انتظار داشتیم باشگاه استقلال برای مردی که این قدر عاشقانه تیمش را دوست داشت، احترام بیشتری قائل بود.

همسر پورحیدری در ارتباط با جای خالی همسرش در روزهای اعتصاب استقلال اظهار داشت: منصور خیلی دلسوز استقلال بود و همیشه حواسش به این بود که تیم آرامش داشته باشد. شاید خیلی از استقلالی‌ها جای خالی او را الان در باشگاه احساس کرده باشند اما ما بیشتر از همه جای خالی منصور را در خانه‌مان احساس می‌کنیم.

وی در خصوص این که آیا پورحیدری هم در زمان مربیگری‌اش در استقلال با این اعتصاب‌ها مواجه بوده گفت: به هر حال منصور تجربه لازم را در این زمینه داشت و هیچ وقت نمی‌گذاشت تیمش به حاشیه برود. مسلما زمان منصور هم این مسائل بوده اما با تدبیر و برنامه ریزی درست او مانع این اتفاقات در تیمش می‌شد. به همین دلیل است که همیشه در کنار تیم‌های بزرگ باید مربی بزرگ هم باشد تا بر اساس تجربه و قدرتش بتواند مانع به حاشیه کشیدن تیم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز