خبرگزاری کار ایران

9 اثر نمایشی از 6 فروردین‌ماه در تئاتر شهر روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۵۵۱

روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر اسامی ۹ نمایش در تالارهای مختلف این مجموعه طی ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال ۹۶ را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، اسامی نهایی 9 اثر نمایشی تالارهای مختلف مجموعه تئاترشهر طی ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال 96 معرفی شد. این درحالی است که این مجموعه از روز ششم فروردین‌ماه میزبان دوستداران تئاتر خواهد بود. ضمن اینکه در روزهای ششم و هفتم فروردین‌ماه مصادف با روز جهانی تئاتر هم برنامه‌های ویژه‌ای در محوطه مجموعه تئاترشهر با حضور گروه‌ها و هنرمندان مختلف عرصه تئاتر برگزار می‌شود.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته از فروردین‌ماه سال 96 نمایش‌های ذیل به‌تناوب تاریخ‌هایی که متعاقباً اعلام می‌شود، روی صحنه می‌روند.

«هملت» به کارگردانی آرش دادگر در تالار اصلی

«بوف کور» به کارگردانی  ناصر حسینی مهر در تالار چهارسو

«مرگ آسید کاظم» به کارگردانی محمد محقق منتظری در تالار سایه

«شلتر» به کارگردانی امین میری در تالار قشقایی

«برلین» به کارگردانی آریان رضایی در پلاتو اجرا

«وارونه» به کارگردانی همایون حجازی در تالار سایه

«بی پدر» به کارگردانی سید محمد مساوات در تالار قشقایی

«فصل بی عاری» به کارگردانی سیاوش بهادری راد در تالار قشقایی

«کافه پولشری» به کارگردانی الهام پاوه نژاد در کافه تریای اصلی مجموعه تئاتر شهر

هم‌اکنون نمایش‌های «ترن» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ در تالار اصلی، «شلتر» به کارگردانی امین میری در تالار قشقایی، «مانوس» به کارگردانی نازنین سهامی زاده در تالار قشقایی، «هام» به کارگردانی عباس عبدالله زاده در تالار سایه و «افرا» به کارگردانی احمد ارجمندی در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر روی صحنه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز