خبرگزاری کار ایران

به عشق ایران و مردم این خاک در مسابقات شرکت می‌کنیم

گفتگوی ایلنا با دروازه‌‎بان گلزن تیم‌ملی‌ ساحلی در فینال

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۵۴۱

دروازبان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پس از کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های آسیایی، پاسخگوی سوالات خبرنگار ایلنا بود.

پیمان حسینی، دروازبان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا پس از قهرمانی در آسیا  و کسب جواز حضور در جام جهانی باهاما گفت: یک بازی پیش از فینال با ژاپن بازی سختی را برگزار کردیم و می‌توان گفت مهم‌ترین بازی ما بازی با ژاپن بود. در بازی فینال بازی خوبی انجام دادیم و با آنالیز خوب و شناخت از تاکتیک امارات باعث شد تا برنده از زمین خارج شویم.

وی ادامه داد: از لحاظ بدنی آماده بودیم و انرژی‌مان بالا بود. هدف اصلی ما برای شرکت در این مسابقات صعود به جام جهانی بود و بعد از آن به قهرمانی در آسیا فکر می‌کردیم.

دروازبان تیم ملی با بیان اینکه هدف اصلی‌شان حضور در جمع 4 تیم برتر در جام جهانی است، افزود: گلزنی من در بازی فینال نتیجه روحیه خوب و بالای بازیکنان ما و کادر فنی است. تیم ما برای قهرمانی یک دل و هم قسم بود. از همه مسئولین متشکرم. از آقای تاج و آقای کفاشیان که به عنوان مسئول برگزاری مسابقات در مالزی حضور داشتند. از خانم شهریاری، ریاست دپارتمان فوتبال ساحلی و کادر فنی و همه اعضای تیم و مردم عزیزمان قدردانی می‌کنم.

قهرمانی در آسیا و عرصه‌های بین المللی برای مسئولان ورزش ایران همیشه مهم بوده و برای این افتخارات پاداش‌هایی در نظر گرفته می‌شود.

حسینی در این باره عنوان کرد: چشم به پاداش یا جایزه نداریم و به عشق ایران و مردم این خاک در مسابقات شرکت می‌کنیم. اگر ده بار دیگر در مسابقات شرکت کنیم و مقام بیاوریم و پاداشی دریافت نکنیم، دوباره با قدرت برای بار یازدهم به زمین خواهیم رفت. جناب آقای تاج نگاه ویژه‌ای نسبت به فوتبال ساحلی داشته‌اند و مسلما پاداش‌هایی را برای بچه‌های ساحلی در نظر خواهند گرفت. وظیفه ورزشکاران حضور با تمام قدرت در میادین ورزشی است و امیدواریم این حمایت ها از سوی مسئولین ادامه دار باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز