خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی پلیس گیلان خبر داد:

برخورد قاطع نیروی انتظامی با هر رفتار هنجارشکنانه‌ در چهارشنبه آخر سال

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۴۸۴

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان، آسیب‌زدن به اموال عمومی در روز چهارشنبه آخر سال را از خطوط قرمز پلیس دانست و تاکید کرد:‌ نیروی انتظامی با هر رفتار هنجارشکنانه‌، قاطعانه برخورد می‌کند.

به گزارش ایلنا از رشت، معاون اجتماعی پلیس گیلان در نشست با اصحاب رسانه، با بیان اینکه مراسم چهارشنبه آخر سال نباید ظرفیت خودویرانگری و صدمه زدن به دیگران را در مردم به وجود بیاورد، اظهار کرد:‌ توجه بیشتر خانواده‌ها به مراقبت از رفتارهای فرزندان در این روز، آسیب‌ها را به حداقل خواهد رساند.

سرهنگ خیرخواه با اشاره به رویکرد پیشگیرانه پلیس در مواجهه رفتارهای ناهنجار و غلط،گفت:‌ نباید اجازه بدهیم ناهنجاری‌های رفتاری به اسم سنت ملی به خیابان‌ها سرایت پیدا کند. 

وی مشارکت مردم را در جهت کاهش اتفاقات دلخراش چهارشنبه آخر سال ضروری توصیف کرد و افزود:‌ مدیریت عمومی پلیس در این روز خاص، با تعامل شهروندان کامل خواهد شد. 

معاون اجتماعی فرماندهی‌انتظامی استان گیلان، آسیب‌زدن به اموال عمومی در روز چهارشنبه آخرسال را از خطوط قرمز پلیس دانست و تاکید کرد:‌ نیروی انتظامی با هر رفتار هنجارشکنانه‌،قاطعانه برخورد می‌کند. 

سرهنگ جعفری خیرخواه با تاکید بر آمادگی کامل پلیس برای اجرای طرح‌های ترافیکی و امنیتی در روز چهارشنبه آخر سال، خاطرنشان کرد: پلیس فضای شهر را برای به حداقل رسیدن آسیب‌ها مهیا خواهد کرد. 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه آمار آسیب‌دیدگان چهارشنبه‌سوری سال به سال در حال کاهش است، خاطرنشان کرد: با تکیه بر آموزه‌های دینی، فرهنگی و قانون، می‌توان غبار تنش و خشونت را از سیمای چهارشنبه آخر سال زدود. 

این مقام انتظامی پرخاشگری و ستیزه‌جویی را به عنوان آفت‌های‌چهارشنبه آخر سال معرفی‌کرد و گفت:‌ رسانه‌ها باید با برنامه‌ای مدون، بستر لازم را برای تلطیف رفتار شهروندان در این روز را فراهم کنند. 

وی با تاکید بر اینکه پلیس مخالف شادی و نشاط مردم نیست،تصریح کرد:‌وظیفه پلیس ایجاد بسترهای مناسب برای آسایش و آرامش مردم است.   

سرهنگ خیرخواه افزود: نگاه پلیس به موضوع چهارشنبه آخر سال،کوچه‌محوری و محله محوری است. 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پلیس برخوردی قاطعانه و بدون اغماض با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال خواهد داشت،از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه رفتار خطرساز در این روز،مراتب را با پلیس 110 در میان بگذارند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز