خبرگزاری کار ایران

رئیس‌سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان عنوان کرد:

مردم باید از نظارت کافی و دقیق بر گوشت مصرفی مطمئن باشند

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۴۷۱

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان بیان داشت: در کنار صادرات، حدود یک میلیون و پانصد هزار نفر جمعیت استان کردستان باید از نظارت کافی و دقیق بر گوشت یا ماهی و مرغ مصرفی مطمئن باشند.

به گزارش ایلنا، بهرام نصراللهی‌زاده در دیدار مدیرکل و معاونان دامپزشکی کردستان با اشاره به شرایط بحرانی بیماری های دام و طیور در کشور، مصون ماندن استان کردستان را از این بیماری‌ها و بحران‌ها از جمله تب برفکی و آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان نشان از همت و تلاش شبانه روزی پرسنل دامپزشکی کردستان عنوان کرد.

وی بیان داشت: بخشی از تولیدات دام و طیور استان کردستان به دیگر نقاط کشور و حتی کشورهای خارجی صادر می‌شود و در کنار این صادرات حدود یک‌میلیون و پانصدهزار نفر جمعیت استان کردستان باید از نظارت کافی و دقیق بر گوشت یا ماهی و مرغی مصرفی شان، مطمئن باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با تاکید براحساس مسولیت در قبال مردم گفت : تامین رفاه و آسایش مردم یک مسئولیت است و ما باید برای تامین رفاه و آرامش و آسایش مردم خود را مسئول بدانیم.

مردم باید از نظارت کافی و دقیق بر گوشت مصرفی مطمئن باشند

نصراللهی زاده خاطر نشان کرد: تلاش پرسنل سازمان دامپزشکی در بدترین شرایط جوی، در دورترین مناطق استان و رفتن با پای پیاده در برف و سرما برای پیشگیری از واردشدن ضرر و زیان به روستاییان کاری ارزشمند و نشانه مسئولیت پذیری است.

وی گفت: ما مجاز نیستیم با عملکرد ناصحیح مردم را سرخورده و ناامید کنیم و بعنوان خدمتگزاران مردم در هر مجموعه ای که باشیم برای جلوگیری از مرگ حتی یک انسان و برای تامین رفاه و آرامش و آسایش مردم خود را مسئول بدانیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان کاهش 37 درصدی ابتلا به تب مالت را در استان از دیگر نشانه های مسئولیت پذیری کارکنان دامپزشکی کردستان ذکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز