خبرگزاری کار ایران

فرماندار سنندج مطرح کرد:

حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، دشمنان را ناامید خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۴۰۸

فرماندار سنندج با تأکید بر مشارکت مردم در انتخابات گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی دشمنان را ناامید خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد ابراهیم زارعی در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان سنندج که امروز در سالن جلسات فرمانداری سنندج برگزار شد،افزود: برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری انتخابات تشکیل‌ و مقدمات این امر فراهم‌شده و لازم است تمامی مدیران در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان بخشی از خدمات دولت گفت: از سوی دولت اقدامات و کارهای بسیاری انجام‌گرفته است که از مهم‌ترین این اقدامات مهار و کاهش تورم و توجه بیشتر به عمران روستاها از جمله گازرسانی بوده است.

فرماندار ادامه داد: ایجاد بزرگراه‌ها ، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی و رفع بیش از 60 نقطه حادثه‌خیز از اقدامات انجام‌گرفته است.

زارعی در خصوص لزوم خدمات‌رسانی به مردم گفت: افزایش 20 درصدی ضریب تلفن همراه ، افزایش 600 تخت بیمارستانی و احداث 7 پایگاه اورژانس جزو خدماتی است که انجام‌شده است و تلاش بر این است که با انجام خدمات بیشتر ، توسعه و پیشرفت بیشتری صورت گیرد.

وی حفاظت و صیانت از اموال دولتی را مهم دانست و افزود: باید در استفاده از اموال دولتی توجه بیشتری به‌عمل‌آمده و در حفظ و صیانت از آن‌ها جدی‌تر باشیم.

فرماندار در خصوص مصرف حامل‌های انرژی خاطرنشان کرد: باصرفه جویی در مصارف آب و برق و گاز می‌توان به اقتصاد کشور کمک کرد و مدیران باید در این زمینه اطلاع‌رسانی کافی داشته باشند.

زارعی در زمینه شفاف‌سازی خدمات انجام‌شده اظهار داشت: هیچ‌گونه وعده نا به‌جا به مردم داده نشده است و تلاش بر این بوده است که به مردم خدمت بیشتری ارائه و رضایتمندی مردم ایجاد گردد و خدمات انجام‌گرفته نیز گزارش‌شده است.

 فرماندار سنندج  با تأکید بر مشارکت مردم در انتخابات گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی دشمنان را ناامید خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز