خبرگزاری کار ایران

ویژه‌نامه نوروزی "دیار" منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۳۷۸

در ویژه‌نامه ماهنامه دیار؛ علاوه بر مرور رویداهای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایران و جهان در سالی که گذشت پرونده ویژه نوروز را می‌خوانید. پرونده خواندنی اسکار ٢٠١٧، برگزیدگان این مراسم و مهمتر از همه گفتگویی با "اصغر فرهادی" که برای دومین بار برنده جایزه اسکار شده است؛ از مطالب جذاب این شماره است.

به گزارش ایلنا؛ در ویژه‌نامه ماهنامه دیار؛ علاوه بر مرور رویداهای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایران و جهان در سالی که گذشت پرونده ویژه نوروز را می‌خوانید. پرونده خواندنی اسکار ٢٠١٧، برگزیدگان این مراسم و مهمتر از همه گفتگویی با "اصغر فرهادی" که برای دومین بار برنده جایزه اسکار شده است؛ از مطالب جذاب این شماره است.

در نشریه عیدانه دیار، عکس‌ها و گزارش اختصاصی از فصل جدید سریال "شهرزاد"در لوکیشن منزل بزرگ آقا دیوانسالار با عنوان "عمارتی که دیگر پدرخوانده ندارد" را ببینید . همچنین گفتگوهایی هم با ژنرال‌های کابینه روحانی، بیژن زنگنه وزیر نفت و قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و ... انجام شده است.

در این شماره از ماهنامه دیار برای علاقمندان به حوزه گردشگری داخلی نیز گزارشی از جاذبه‌های دیدنی ایران تهیه و آن در قالب پیشنهادهای سفر نوروزی با تیتر "دلبری‌های این گربه زیبا" و مستندهای تصویری تولید شده است. گزارشی هم از اکران‌های نوروزی سینماها و رقابت کمدی‌های سینمائی با بهترین فیلم جشنواره فجر ارائه شده است.

در بخش اقتصادی نیز گزارش‌هایی از تحولات اقتصادی، بازارهای داخلی و جهانی و روایت زندگی تعدادی از سرمایه‌داران ایرانی پیش روی خوانندگان قرار می‌گیرد. همچنین گپ با علی پروین، سعید عزت اللهی، مورینیو، آنجلینا جولی و مطالب متنوع و خواندنی دیگر را در این شماره دیار از دست ندهید.

ماهنامه دیار به مدیرمسوولی احسان دلاویز و سردبیری پیام مومنی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز