خبرگزاری کار ایران

رویداد «بهارستان» میزبان کودکان سندرم دان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۳۶۲

دومین سالانه هنرهای شهری «بهارستان» میزبان جمعی از کودکان سندرم دان است تا برای بهار تهران، تخم مرغ های نوروزی را نقاشی کنند.

 به گزارش ایلنا، عیسی علیزاده مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از حضور جمعی از کودکان سندرم دان در بخش تخم مرغ‌های نوروزی سالانه «بهارستان» خبر داد و گفت: طبق سنت هر ساله بخش تخم مرغ‌های نوروزی سالانه هنرهای شهری، جمعی از کودکان سندرم دان از امروز ۲۱ اسفندماه در پارک ملت به خلق اثر روی حجم‌های تخم مرغی شکل می‌پردازند.

علیزاده ادامه داد: بخش تخم‌مرغ‌های نوروزی دومین سالانه «بهارستان» در دو بخش حرفه‌ای و دانشجویی برگزار می‌شود و در این بخش ۴۰۰ اثر از سوی ۳۵۰ هنرمند ارائه خواهد شد. در این بخش ۲۵۰ هنرمند حرفه‌ای و ۱۰۰ دانشجو هنر حضور دارند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران بیان کرد: همچنین در این بخش برای کودکان سندرم دان نیز تخم مرغ‌های نوروزی تدارک دیده شده تا مشارکت این کودکان را نیز در رویداد «بهارستان» داشته باشیم.

علیزاده گفت: دومین کارگاه این بخش از دومین رویداد «بهارستان» از امروز ۲۱ اسفندماه به مدت ۲ روز در پارک ملت از سمت نیایش، خانه هنرمندان ایران، پارک دانشجو، محوطه باز بوستان نوروز، میدان مشاهیر و میدان هفت حوض نارمک برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران تصریح کرد، کارگاه اول بخش تخم‌مرغ‌های نوروزی در روزهای ۱۶ و ۱۷ اسفندماه در بوستان ولایت، میدان آزادی و میدان ۷حوض نارمک برگزارشد و آثار ارائه شده در این دو کارگاه در آستانه نوروز در نقاط مختلف مناطق ۲۲ گانه شهر تهران جانمایی می‌شود تا در ایام نوروز جلوه ای زیبا به شهر تهران ببخشند.

دومین رویداد هنری «بهارستان» به همت سازمان زیباسازی شهر تهران، همزمان با نوروز سال ۱۳۹۶ در بخش‌های نقاشی دیواری، مجسمه، هنرهای محیطی و تخم مرغ‌های نوروزی در سطح شهر تهران برگزار می‌شود و تا اردیبهشت ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز