خبرگزاری کار ایران

اطلاعات جالب دربارۀ اقوام ترامپ در روسیه!

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۲۷۱

یک شهروند شهر «کالوگا» در روسیه ادعا مى‌کند که با رییس‌جمهوری جدید آمریکا نسبت خانوادگى دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «ولادیسلاو ماروزرف» گفت که توسط دایى خود، «الکساندر بووکالو» از این نسبت خبردار شده است.

به گفته وی، بووکالو متخصص شجره‌شناسى است.

الکساندر بووکالو متولد شهر «نووگرود» در استان مینسک در بلاروس است. اجداد «جرد کوشنر» همسر «ایوانکا ترامپ» و داماد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا نیز از شهر نووگرود هستند.

ماروزوف در این‌باره گفت: «دایى من مدارک بسیارى زیادى را مطالعه کرد که نسبت پدر و پدربزرگ او را با جوزف برکوویچ، پدربزرگ جرد کوشنر تأیید مى‌کند.»

طبق آمار  بووکالو، خانواده برکوویچ پس از جنگ جهانى دوم به آمریکا مهاجرت کرد و در آنجا بود که جوزف برکوویچ ازدواج کرد و نام خانوادگى همسرش (کوشنر) را براى خود انتخاب کرد.

به گفته ماروزوف ٣٥ ساله، وی پس از با خبر شدن از نسبت‌شان با ترامپ و جرد کوشنر، در کتاب‌فروشى تمام کتاب‌هاى دونالد ترامپ را خریدارى کرده است و قصد دارد در نامه‌اى به ترامپ، با ارائه تمام مدارک این نسبت خانوادگى را ثابت کند.

جرد کوشنر ٣٦ تاجر آمریکایى در خانواده‌ای یهودى رشد و در مدرسه خصوصى یهودیان در ایالت نیوجرسی تحصیل کرد. وی در سال ٢٠٠٩ میلادی با ایوانکا ترامپ ازدواج کرد. تابستان ٢٠١٦ او با انتشار نامه سرگشاده‌اى از اجداد یهودى خود که در زمان جنگ جهانى دوم از گتو به نووگرود گریختند، سخن گفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز