خبرگزاری کار ایران

آقای سلطانی‌فر باید تکلیف فوتبال را مشخص کند

قلعه‌نویی: وزارت ورزش شده حیاط خلوت آقایان

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۲۳۶

امیر قلعه‌نویی پس از تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری بازی شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری بازی شرکت کرد.

قلعه‌نویی در مورد بازی گفت: استقلال خوزستان تیم خوبی است و امیدوارم دکتر شریعتی نگاه ویژه‌ای به این تیم داشته باشد.

قلعه‌نویی تاکید کرد: سعداوی تیم خوبی درست کرده و تعجب می‌کنم که بعضی اتفاقات می‌افتاد که باعث تاسف می‌شود. وقتی من حرکات این تیم را دیدم فهمیدم خیلی برنامه دارد و ناراحتم از اینکه چرا این رفتارها با آنها می‌شود. بازی خوب بود ولی موقعیت‌های زیادی روی دروزاه‌ها ایجاد نشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه با اشاره به شرایط خوب زمین مسابقه گفت: از داوری هم رضایت کامل داریم. از کرمانشاهی تشکر می‌کنم که قضاوت خوبی انجام داد. با وجود اینکه ما 10 نفره شدیم اما عملکرد تیم داوری خوب بود.

قلعه‌نویی با بیان اینکه بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند ولی ایجاد موقعیت نکردند، تصریح کرد: بازی کردن مقابل فولاد در اهواز سخت است. تیم حریف موقعیتی در این بازی نداشت. اگر ادینیو دقت می‌کرد و قبل از 10 نفره شدن ما موفق به گلزنی می‌شدیم برای ما خیلی بهتر می‌شد. ما باید تلاش و انگیزه‌مان را بیشتر کنیم. فولاد تیم خوبی است و ما خوشبختانه به آنها موقعیت چندانی ندادیم. به نظرم تساوی هم نتیجه بدی نیست.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه با توجه به زیاد شدن اختلاف امتیاز تیم تراکتورسازی با پرسپولیس آیا همچنان امیدوار به قهرمانی هستند، گفت: امیدمان برای قهرمانی کم‌رنگ است، باید جایگاهمان را در جدول حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که چرا تیم‌هایی مانند استقلال خوزستان بعد از قهرمانی در لیگ دچار مشکلاتی مالی می‌شوند، خاطرنشان کرد: باید راجع به این موضوع وقت زیادی را صرف کرده و صحبت کنیم. فوتبال ما تکلیفش معلوم نیست؛ آقای سلطانی‌فر باید تکلیف فوتبال را مشخص کند. چرا تیم‌هایی مانند استقلال اهواز، آرارات، راه‌آهن و شاهین بوشهر از بین می‌روند. این نشان می‌دهد در فوتبال ما نه برنامه‌ای وجود دارد و نه کسی پشت این تیم‌ها است. تیم‌هایی مانند استقلال خوزستان که صنعتی هستند در یک مقطع مدیری می‌آید که به فوتبال علاقه دارد اما در مقطع بعدی مدیری می‌آید که به فوتبال هیچ علاقه‌ای ندارد.

قلعه‌نویی در ادامه تصریح کرد: به فوتبال سلیقه‌ای نگاه می‌شود. وزارت ورزش تبدیل به حیات خلوت بعضی از رئیس‌جمهورها شده چرا که تکلیف ورزش به خصوص فوتبال را مشخص نکرده‌اند. 10 سال پیش هم این حرفها را زدم ولی هیچ توجهی نشد. قبلاً هر کسی رئیس‌جمهور نمی‌شد او را به وزارتخانه می‌آوردند. ما مدیرانی نداشتیم که دلشان برای فوتبال بسوزد.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز