خبرگزاری کار ایران

مهاجری: ترسیدم بعد از کودتا امتیاز بدهیم

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۲۲۴

رضا مهاجری پس از برتری 2 بر صفر تیمش برابر پیکان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر در نشست خبری بازی حاضر شد.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری پس از برتری 2 بر صفر تیمش برابر پیکان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر در نشست خبری بازی حاضر شد.

مهاجری در مورد این بازی اظهار داشت: ابتدا جا دارد روز شهدا را گرامی بداریم و اگر می‌بینید آرامش داریم به خاطر آنهاست. باید به بازیکنانم به خاطر این پیروزی تبریک بگویم. همان‌طور که دیدید، بازی را خوب آغاز کردیم و توانستیم به دو گل برسیم.

وی افزود: پس از گل دوم، فشار پیکان زیاد شد، اما توانستیم بازی را کنترل کرده و در نهایت مقابل تیم شایسته مجید جلالی به برتری برسیم. امیدوارم در سال آینده هم تیم ما نتایج خوبی کسب کند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در خصوص اعتراض محسن یوسفی به تعویضش گفت: من هیچ وقت پس از تعویض سمت بازیکن نمی‌روم. قطعاً تضمینی نیست که بازیکن تا دقایق آخر بازی کند. اگر چیزی که شما می‌گویید، صحت داشته باشد، با او صحبت خواهم کرد. البته شاید هم قصدی نداشته است.

مهاجری در مورد زوج اکبر ایمانی و میلاد کمندانی گفت: ایمانی خوب کار کرده و به ما کمک کرده است. میلاد هم بازیکن خوبی است. او مدت‌ها دچار مصدومیت بود، اما در حال حاضر به ما کمک می‌کند. اینها زوج نیستند، اما بازیکنان خوبی به شمار می‌روند. باز هم تأکید می‌کنم که بازیکنان ما در این بازی سزاوار برد بودند.

مهاجری همچنین تصریح کرد: کار تاکتیکی را به خوبی انجام دادیم و در نهایت به پیروزی رسیدیم. این امتیازات می‌تواند ما را به روزهای خوب گذشته بازگرداند. در نیم‌فصل اول، امتیازات زیادی را از دست دادیم که امیدوارم در سال جدید، بتوانیم این امتیازات را جبران کنیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه پدیده چطور پس از کودتای نافرجام علیه مهاجری توانست سه پیروزی کسب کند، اظهار داشت: ما در زمانی که نتیجه هم نمی‌گرفتیم، به سقوط فکر نمی‌کردیم. قبول دارم با ایجاد اعتماد بین مدیران، بازیکنان و کادر فنی تیم، می‌توانیم روزهای بهتری را نیز رقم بزنیم. ناراحتی من از این اتفاقات به این خاطر بود که می‌ترسیدم باعث شود نتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم. ما مربیان عادت داریم ابتدا در خروجی را پیدا کنیم و سپس به کار مربیگری بپردازیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز