خبرگزاری کار ایران

شور و شوقم به خاطر توهین به داور نبود

میثاقیان: نمی‌توانم کار خاصی انجام دهم

اکبر میثاقیان پس از تساوی تیمش در برابر سپاهان در نشست خبری بازی حضور یافت.

به گزارش ایلنا، اکبر میثاقیان پس از تساوی تیمش در برابر سپاهان در نشست خبری بازی حضور یافت.

میثاقیان در مورد این دیدار گفت: بازی بسیار سختی بود. ما بازی‌های بسیار سختی پیش رو داریم و باید همه آنها را ببریم. می‌توانستیم در دیدار امروز سپاهان را ببریم. آنها تیم پر مهره‌ای بودند که گرفتن یک امتیاز هم از این تیم برای سیاه‌جامگان نتیجه بدی به حساب نمی‌آید. ما باید همه بازی‌های خودمان را ببریم. امروز هم باید مقابل سپاهان پیروز می‌شدیم یعنی مجبوریم که در همه بازیها پیروز شویم.

وی افزود: سپاهان یک تیم قوی است که امروز از شانس بد ما همه بازیکنانش را در اختیار داشت. هم مصدومانشان به این بازی رسیده بودند و هم بازیکنان 3 کارته‌ای که در دیدارهای قبلی این تیم حضور نداشتند امروز به میدان رفتند اما خدا را شاکرم که بازیکنانم عملکرد خوبی مقابل سپاهان داشتند. باید از هوادارانی هم که به ورزشگاه آمدند تشکر کنم چون آنان همت کردند و من را یاد ابومسلم سال 85 انداختند؛ زمانی که از ابومسلم رفتم دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی در مشهد نبودیم اما تماشاگرانی که امروز به ورزشگاه آمدند غوغا کردند و تا لحظه پایانی به تشویق تیم پرداختند. امیدوارم ما نیز به کمک هواداران تیم را در لیگ برتر نگه داریم چون فوتبال در مشهد باعث شور و هیجان می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان در مورد عملکرد تیم داوری دیدار این تیم مقابل سپاهان گفت: من در مورد داور صحبت نمی‌کنم اما درباره صحنه گل تیم سپاهان فکر می‌کنم که او اشتباه کرد البته شاید هم من در این مورد اشتباه می‌کنم. به هر حال نمی‌توانیم چیزی به داور بگوییم اما فکر می‌کنم که در آن صحنه مسعود حسن‌زاده روی بازیکن ما خطا کرد. به هر حال این داور، داور بسیار خوب، جوان و آینده‌داری است که به طور کلی قضاوتش در دیدار امروز مشکلی نداشت.

میثاقیان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا سیاه‌جامگان در لیگ برتر می‌ماند یا به دسته یک سقوط می‌کند، تصریح کرد: من فقط می‌توانم از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنانم کار کنم و از لحاظ شرایط بدنی نمی‌توانم کار خاصی انجام دهم. ما بازیکنان کمی داریم و اگر خدای ناکرده یکی از آنها را به دلیل مصدومیت و محرومیت از دست بدهیم دچار مشکلات زیادی می‌شویم به همین خاطر مجبوریم شرایط را طوری مدیریت کنیم که در دیدارهای مختلف بازیکن مصدوم و محروم نداشته باشیم.

وی به تمجدید از عملکرد بازیکنانش در دیدار مقابل سپاهان پرداخت و گفت: بازیکنان من از هر لحاظ با شخصیت بازی کردند. روز اولی که سیاه‌جامگان را تحویل گرفتم فکر نمی‌کردم که این تیم چه در مقابل استقلال و چه در مقابل سپاهان اینطور با شرف بجنگد. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. دستشان درد نکند که امروز تا این حد خوب بودند. 

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان با اشاره به بازی‌های رو به جلو تیمش در نیمه اول و افت آنها در نیمه دوم خاطرنشان کرد: استقلال و سپاهان تیم‌های بزرگی هستند. افت بازیکنان من در نیمه دوم ربطی به شرایط روحی و روانی ندارد. تیم‌هایی مانند استقلال و سپاهان 20 ستاره دارند که هر کدام از آنها وقتی به بازی می‌آیند می‌توانند روند بازی را تغییر بدهند. ما امروز هم می‌توانستیم سپاهان را شکست بدهیم ولی این اتفاق رخ نداد. گرفتن این یک امتیاز مقابل سپاهان هم کار بزرگی بود که بازیکنان بزرگ من از پس آن بر آمدند.

میثاقیان با ابراز امیدواری از بقای تیم سیاه‌جامگان در لیگ برتر تأکید کرد: مطمئنم به حق امام زمان(عج) این تیم در لیگ برتر می‌ماند. همچنین مطمئنم که همه شما هم دعا می‌کنید که سیاه‌جامگان در لیگ برتر بماند.

وی در مواجه شدن به سوال یکی از خبرنگاران در مورد کمتر شدن تحرکاتش در کنار زمین نسبت به سالهای گذشته گفت: من دیگر سن و سالم بالا رفته است و نمی‌توانم شور و شوق 20 سال پیش را داشته باشم. حرکاتی که در کنار زمین انجام می‌دادم به خاطر توهین به داور نبود. من شور و شوق همیشگی را دارم و همین که در این سن می‌توانم این کارها را انجام بدهم کار بزرگی است.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان درباه تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر به خاطر دیدارهای تیم ملی در مقدماتی جام‌جهانی خاطرنشان کرد: تعطیلات دو هفته‌ای لیگ برتر به ضرر ماست. در این فاصله ما مجبوریم که به بازیکنانمان استراحت بدهیم تا آنها به شهر خودشان برگردند. این موضوع باعث می‌شود که بازیکنان ما هماهنگی لازم را نداشته باشند. ای کاش زمانی به سیاه‌جامگان می‌آمدم که این تعطیلی‌ها وجود نداشت.

 

 

کد خبر : ۴۶۸۲۱۸