خبرگزاری کار ایران

خانه تکانی مدیریتی در جمع آبی‌پوشان؛

زمانی و چند عضو رفتنی استقلال هستند

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۱۵۱

حواشی روزهای اخیر توسط اعضای هیات مدیره استقلال، باعث شده تا شایعاتی نزدیک به واقعیت حول تغییرات بیش از پیش جدی شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، اعتصاب بازیکنان استقلال با اعتراض اعضای این تیم به اعضای هیئت مدیره همراه شده است. اعتراضاتی که به گوش وزیر ورزش هم رسیده تا سلطانی‌فر تصمیم به تغییر برخی از اعضای هیئت مدیره بگیرد.

گزینه اول برکنار هیئت مدیره استقلال هم کسی جز حسن زمانی نیست. عضوی که نه تنها به اختلاف نظر با منصوریان و البته افتخاری خورده است، بلکه بازیکنان استقلال هم به شدت با او مشکل دارند تا همین اختلافات زمینه ساز برکناری او باشد.

با این حال تغییرات در هیئت مدیره استقلال شامل دو، سه عضو دیگر هیئت مدیره این باشگاه هم می‌شود.

قرار است افتخاری و منصوریان گزارش خود را در این باره به وزیر ورزش ارائه دهند تا به زودی تصمیمات جدید در ارتباط با تغییر مدیریتی در باشگاه استقلال اتخاذ شود.

به احتمال تا قبل از سال جدید هیئت مدیره استقلال با برکناری برخی از اعضای این باشگاه همراه می شود تا شاید با این اتفاقات کادر فنی و بازیکنان استقلال که این روزها از برخی اعضای هیئت مدیره این باشگاه ناراضی هستند ، خیالشان راحت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز