خبرگزاری کار ایران

دایی: حق نداریم اعتراض هم بکنیم؟/ نمی‌شد کاری کرد

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۴۸۲

علی دایی پس از باخت تیمش در برابر پرسپولیس در نشست خبری پایان بازی شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، علی دایی پس از باخت تیمش در برابر پرسپولیس در نشست خبری پایان بازی شرکت کرد.

دایی در مورد بازی گفت: متأسفانه در این بازی از دقیقه 5 دروازه‌بان‌مان را از دست دادیم و کارمان خیلی سخت شد. 

تمام معادلات ما به هم خورد. 90 دقیقه 10 نفره بازی کردیم و متأسفانه تمام تفکرات تاکتیکی ما با یک اخراج و 10 نفره شدن به هم خورد. بازی یک طرفه بود و هر کاری کردیم به بازی برگردیم، نشد. مقابل پرسپولیس 10 نفره بازی کردن خیلی سخت بود و همانطور که گفتم تمام محاسبات و تفکرات تاکتیکی‌مان به هم خورد.

وی افزود: اگر دروازه‌بان ما آن اشتباه را انجام نمی‌داد و حتی گل هم می‌خوردیم، 85 دقیقه فرصت جبران داشتیم، اما جوانی و اولین بازی هر دو دروازه‌بان کار دست ما داد. اولین بازی آنها در لیگ بود و متأسفانه ما این بازی را واگذار کردیم که باید به پرسپولیسی‌ها و تیم پرسپولیس تبریک بگویم. بچه‌ها زحمات کشیدند، اما واقعاً نمی‌شد کار دیگری کرد.

سرمربی نفت در واکنش به این مسئله که در طول بازی در چند صحنه به داور اعتراض کرد و چه موردی بوده است، گفت: موارد اعتراض در طول یک بازی طبیعی است. ببخشید مگر نمی‌شود اعتراض کرد؟

دایی در خصوص اینکه پس از اخراج دروازه‌بانش اقدام به تعویض ایمان مبعلی کرد و اگر بازهم به عقب برگردد آیا تعویض او ایمان مبعلی خواهد بود، گفت: مطمئناً بازهم مبعلی را تعویض می‌کردم. وقتی یک تیم 10 نفره می‌شود، به بازیکنانی نیاز دارد که بیشتر بدوند و جای خالی بازیکن اخراج شده را پر کنند. مطمئناً به غیر از این تعویض راه دیگری نداشتیم.

وی درباره گویا انگیزه لازم بین بازیکنان او در این بازی دیده نمی‌شد و خط هافبک هم سر درگم بود، خاطرنشان کرد: اگر نگاه کنید، متأسفانه چند بازیکن ما خوب نبودند و از دقیقه 65، 70 به بعد هم شرایط‌مان سخت شد. پس از آن هم دو جابه‌جایی داشتیم تا به بازی برگردیم، اما نشد در این بازی عملکرد مناسبی داشته باشیم. مقابل پرسپولیس بازی می‌کردیم، تیمی که اکنون با اختلاف در صدرجدول در حال قهرمان شدن است. تیمی که بازیکن دارد و می‌تواند بدون 4، 5 بازیکن هم جایگزین داشته باشد و بازی کند. ما در اصلی‌ترین نقطه خودمان که دروازه‌بان است، بازیکن جانشین نداشتیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز