خبرگزاری کار ایران

آمار این را می‌گوید: پرسپولیس برتر از همه‌ی استقلال‌ها

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۴۱۳

پرسپولیس در آستانه‌ی ثبت یک رکورد تاریخی در لیگ برتر است.

به گزارش ایلنا، تیم پرسپولیس امروز به مصاف نفت تهران می‌رود. سرخ‌ها با اقتدار در صدر جدول قرار دارند و اگر به همین روند ادامه دهند بدون هیچ مزاحمتی قهرمان خواهند شد.

این در حالی است که آنها سال گذشته به دلیل تفاضل گل قهرمانی را از دست دادند.  فصل 94‌ــ95 پرسپولیس با اینکه قوی‌ترین خط حمله‌ی لیگ را داشت با تفاضل گل 16+ (در مقابل تفاضل گل 19+ استقلال خوزستان) نایب‌قهرمان شد.

آنها امسال از حوادث سال گذشته درس گرفته‌اند و با تفاضل 23+ در صدر قرار دارند. این در شرایطی است که تفاضل گل استقلال 14+ است و این اختلاف کمی نیست. 

پرسپولیس هنوز با رکورد استقلال و سپاهان در سال‌های 91 و 92 فاصله دارد. سال 92 استقلال با تفاضل گل 24+ و سال 91 سپاهان با تفاضل گل 27+ قهرمان شده بودند.

با این حال، دفاع پرسپولیس اگر به همین ترتیب ادامه دهد بهترین دفاع تاریخ لیگ برتر را از آن خود خواهد کرد. آنها در هر 2،4 بازی یک گل خورده‌اند و اگر در 8 بازی باقی‌مانده مطابق این آمار گل بخورند باید 3 گل دیگر دریافت کنند. در این صورت، پرسپولیس در پایان لیگ 11 گل دریافت خواهد کرد و بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر را از آن خود خواهد کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز