خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز درختکاری انجام شد؛

کاشت نهال به یاد شهدای آتش‌نشان در پارک باسیدون بوشهر

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۴۰۵

به مناسبت روز درختکاری کاشت نهال به یاد شهدای آتش‌نشان در پارک باسیدون این شهر انجام شد.

مهدی خداپرست در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: مراسم روز ملی درختکاری به یاد 16 شهید آتش‌نشان حادثه ساختمان پلاسکو در پارک باسیدون بوشهر برگزار شد. 

خداپرست افزود: این مراسم با حضور اعضای محترم شورای اسلامی ، معاونین محترم شهردار ، مدیران عامل سازمان‌ها و جمعی از پرسنل سازمان آتش‌نشانی برگزار شد . 

وی گفت: درختکاری در ایران دارای پشتوانه‌ای از علایق ملی و سنت تاریخی و ریشه در دین مبین اسلام و توصیه اکید ائمه اطهار علیهم السلام دارد .  

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی بوشهر عنوان کرد: در کشور ما روز درختکاری در 15 اسفند ماه هر سال برگزار می‌شود و مردم با حضور در پارک‌ها، جنگل‌ها و اقصی نقاط شهر اقدام به کاشت نهال می‌کنند. 

 خداپرست در پایان گفت: به همین مناسبت مراسم کاشت نهال به یاد شهدای آتش‌نشان در پارک باسیدون بوشهر به دست آتش نشانان را در  برنامه‌های هفته منابع طبیعی و روز درختکاری قرار دادیم که با همت موسسه فرهنگی ورزشی و سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بندر بوشهر و با حضور جمعی از مسئولان شهر این مراسم برگزار شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز