خبرگزاری کار ایران

نوجوانان ایران کم تجربه‌اند؛

چیچیچ: برابر چین احساسی بازی کردیم

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۳۹۰

سرمربی تیم ملی نوجوانان دختر ایران پس از شکست شاگردانش برابر چین پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی نوجوانان دختر ایران امروز در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل چین با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

مایدا چیچیچ، سرمربی تیم ملی نوجوانان دختر ایران، بعد از شکست مقابل چین اظهار داشت: این تیم فقط 3 ماه تمرین کرده و بسیار جوان و کم تجربه است. ما این تیم را بعد از استعدادیابی تشکیل دادیم بنابراین فرصت زیادی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا نداشتیم.

وی افزود: تیم نوجوانان دختر در هیچ تورنمنت بین المللی و در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرده است و در نخستین گام به این رقابت‌ها اعزام شد. مطمئنم در ادامه این رقابت‌ها بهتر نتیجه می‌گیریم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان دختر ایران خاطرنشان کرد: ایران تیم بسیار خوبی دارد. آنها برای نخستین بار به رقابت بین‌المللی اعزام ‌شده‌اند به همین دلیل فکر می‌کنم مقابل چین احساسی بازی کردند.

مایدا در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به همکاری فدراسیون برای کمک به والیبال بانوان، یادآور شد: ما فرصت زیادی نداشتیم، اما همه کمک کردند تا تیم خوبی را تشکیل دهیم. تلاشمان این است که به رشد والیبال بانوان ایران کمک کنیم.

وی همچنین در پاسخ خبرنگار چین مبنی بر اینکه مسابقات قهرمانی آسیا در یک مدرسه برگزار می شود، فکر می‌کنید چه تفاوتی بین مدرسه چین و ایران وجود دارد، اظهار داشت: اگر بخواهیم این دو کشور را با هم مقایسه کنیم باید بگویم در ایران دقیقا این نوع مدارس وجود ندارد تا افراد با استعداد به این مدارس بروند.

مایدا عنوان کرد: در آینده نیز ما برنامه‌ای خواهیم داشت تا چنین مدارسی را تاسیس کنیم و این مدرسه که مسابقات در آن برگزار می‌شود می‌تواند نمونه خوبی برای ایران باشد. مطئنم همین موضوع می‌تواند انگیزه‌ای برای ایران باشد تا چنین مدارسی را ایجاد کند.

یازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان دختر آسیا از امروز با حضور 11 تیم در چین آغاز شده و تا 23 اسفند ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز