خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های والیبال قهرمانی دختران نوجوان آسیا – چین

شکست شاگردان مایدا در اولین دیدار برابر چین

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۳۱۱

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در نخستین بازی خود در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل تیم قدرتمند چین شکست خورد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، یازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان دختر آسیا از امروز در چانگ کینگ چین آغاز شد که تیم ملی ایران در نخستین گام به مصاف میزبان رفت. دختران والیبالیست کشورمان در این بازی با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای (25 بر 14، 25 بر 6 و 25 بر 12) شکست خوردند.

در ست اول این دیدار هر دو تیم بازی پایاپایی داشتند و با اختلاف یک امتیاز بازی را پیش می بردند، اما در ادامه چینی‌ها که از امتیاز میزبانی برخوردار بودند اختلاف را بیشتر کردند و در نهایت نیز این ست با نتیجه 25 بر 14 به سود چینی ها به پایان رسید.

در ست دوم چینی‌ها از همان ابتدا شروع بهتری نسبت به بازیکنان ایران داشتند. مایدا چیچیچ تعویض‌های مختلفی را در این ست انجام داد، اما در پایان چینی‌ها توانستند این ست را نیز با نتیجه 25 بر 6 به سود خود خاتمه دهند.

در ست سوم دختران والیبالیست کشورمان که جوانترین تیم شرکت کننده در این مسابقات به شمار می‌روند، شروع خوبی داشتند، اما بازیکنان چین که حدود 5 سال است در کنار هم تمرین می‌کنند و در مسابقات مختلفی حضور داشته‌اند، بازی بهتری را به نمایش گذاشتند. شاگردان مایدا این ست را با نتیجه 25 بر 12 واگذار کردند.

زهرا زهدی، آیتک سلامت، بهار بهرامی نیا، زهرا صالحی، منا آشفته، مریم حبیبی و بیتا علایی (لیبرو) ترکیب آغاز کننده ایران در این دیدار بودند.

ملی پوشان ایران فردا در دومین دیدار مقابل هنگ کنگ به میدان می‌روند که این بازی ساعت 14 و 30 دقیقه به وقت تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز