خبرگزاری کار ایران

«ساندی اکسپرس» فاش کرد؛

الگری با آرسنال به توافق رسید

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۲۳۶

بر اساس قراردادی که بین آلگری و باشگاه آرسنال منعقد خواهد شد مربی باتدبیر یوونتوس هدایت توپچی‌ها را در فصل 2017-2018 خواهد داشت.

به گزارش ایلنا و به نقل از «ساندی اکسپرس»، سرمربی یوونتوس به یک توافق شفاهی با آرسنال رسیده است و احتمالا ونگر تابستان لندن را ترک خواهد کرد.

گزارش شده است که این توافق شامل لیستی از بازیکنانی است که او مایل است برای فصل آینده با آنان قرارداد امضا کند که شامل هافبک صربستانی لاتزیو، میلینکویچ، نیز می‌شود.

طرفداران آرسنال به طور فزاینده‌ای از آرسن ونگر خشمگین هستند و او مطمئنا نمی‌تواند خود را در مقابل طرفداران این تیم عزیز بداند، به خصوص پس از نیمکت‌نشین کردن آلکسیس سانچز در شکست 3-1 مقابل لیورپول.

آلگری در آخرین اظهار نظرش در این باره گفت: تا زمانی که قراردادم با یوونتوس به پایان نرسد تصمیمی نمی‌گیرم. 

او اضافه کرد: طرفداران یوونتوس علاقه دارند ببینند که تیم چه کارهایی انجام می‌دهد و چگونه می‌تواند برنده شود. سال گذشته من رئیس باشگاه را دیدم و گفتم که می‌خواهم بمانم و زمانش رسیده که من با باشگاه صحبت کنم و بعد از آن تصمیم خواهم گرفت. من یک قرارداد تا سال 2018 با یووه دارم  و تمرکز من روی سری آ، لیگ قهرمانی و کوپا ایتالیا است، بدون فکر کردن به آنچه در فصل آینده اتفاق خواهد افتاد.

در حال حاضر، کسی علاقمند نیست که بداند سرنوشت من چه خواهد شد. مهم این است که بتوانیم در هر سه جبهه موفق عمل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز