خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار هرمزگان و معاون وزیر آموزش و پرورش؛

مجتمع آموزشی 12 کلاسه پالایشگاه نفت بندرعباس افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۲۳۵

مجتمع آموزشی پالایشگاه نفت بندرعباس با حضور جاسم جادری استاندار هرمزگان و مرضیه‌گرد معان وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی در شهرک امام رضا (ع) بندرعباس افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، جاسم جادری در آئین افتتاح این مجتمع آموزشی، احداث آن را کاری ماندگار دانست و بیان داشت: این اقدام در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت ها تعریف شده است و امروز بسیاری از شرکت ها و سازمان های اقتصادی و تولیدی در هرمزگان می توانند از پالایشگاه نفت بندرعباس الگو بگیرند و چنین اقداماتی را انجام دهند.

وی ادامه داد: در کل دنیا هرجا که کارخانه و شرکتی احداث می شود، این شرکت ها به مناطق اطراف خود خدمات ارائه می دهند و مسئولیت اجتماعی شرکت در دنیا متداول است.

استاندار هرمزگان افزود: هرمزگان از وجود شرکت‌های بزرگ بهره‌مند است اما این شرکت‌ها از مسئولیت اجتماعی خود غافل بوده اند و گام چندانی در ارتباط با مسئولیت اجتماعی خود برنداشته اند.

جادری تصریح کرد: امیدواریم احداث این مجتمع آموزشی موجب شود، دیگر صنایع و شرکت های بزرگ در استان نیز در این زمینه با احداث مدرسه، بیمارستان و مسجد و دیگر موارد، مسئولیت اجتماعی خود را ایفا کنند.

ساخت مدرسه توسط شخص حقوقی برای نخستین بار در هرمزگان

مرضیه گُرد نیز در این مراسم گفت:این مدرسه نخستین بار درهرمزگان به دست شخص حقوقی ساخته شده است.

معاون وزیرآموزش و پرورش افزود:طرح توانمند سازی معلمان، قانونمندسازی حقوق و مزایای معلمان و توجه ویژه به فرایند تحصیل در سال تحصیلی از مهمترین فعالیت ها در حوزه کیفیت بخشی به نظام آموزشی است.

رئیس سازمان مشارکت های مردمی و مدارس غیردولتی در پایان اظهارداشت: دو میلیون دانش آموز در14 هزار مدرسه غیردولتی در کشور مشغول تحصیل اند.

به گزارش ایلنا، این مجتمع آموزشی 12 کلاسه در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع احداث شده و زیربنای فضای آموزشی آن نیز دو هزار و 706 متر مربع است.

مجتمع آموزشی پالایشگاه نفت بندرعباس در مدت یک سال با اعتباری بالغ بر 37 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرک امام رضا (ع) بندرعباس احداث و جهت استفاده دانش آموزان به آموزش و پرورش تحویل داده شد.

این مجتمع آموزشی از امکاناتی همچون سالن ورزشی، نمازخانه، آزمایشگاه و سالن اجتماعات و امتحانات نیز برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز