خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان مطرح کرد:

با ایجاد امنیت می‌توان اقدامات مثمرثمری را به سرانجام رساند

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۲۱۱

استاندار کردستان ایجاد امنیت در کشور پس از پیروزی انقلاب را مهم برشمرد و گفت: طبیعی است که با ایجاد امنیت می توان اقدامات مثمر ثمری را به سرانجام رساند و تشکیل کمیته امداد نیاز هر جامعه ای در بهبود معیشت محرومین است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، عبدالمحمد زاهدی‌صبح امروز در دیدار با مدیران و معاونین‌کمیته امداد کردستان به مناسبت سالگرد تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در استانداری برگزار شد با بیان اینکه اولین نهادی که در نظام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت کمیته‌های انقلاب اسلامی بود، افزود: یکی از دغدغه های اصلی امام راحل رسیدگی به محرومین و رفع مشکلات اقشار پایین دست بود و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

وی ایجاد امنیت در کشور پس از پیروزی انقلاب را مهم برشمرد و گفت: طبیعی است که با ایجاد امنیت می توان اقدامات مثمرثمری را به سرانجام رساند و تشکیل کمیته امداد نیاز هر جامعه ای در بهبود معیشت محرومین است.

استاندار کردستان اظهار داشت: توجه به مشکلات نیازمندان از مهمترین مسایلی بود که امام در این راستا از هیچ اهتمامی دریغ نکردند به طوری که تحقق زندگی شرافتمندانه ملاک کمیته امداد قرار گرفت چرا که امام آینده کاری کمیته امداد را با در نظر گرفتن این مهم ترسیم کردند.

زاهدی مهم ترین حقوق طبیعی و اساسی انسان را تحقق زندگی شرافتمندانه تلقی کرد و ادامه داد: خداوند انسان را با عزت و کرامت آفریده بنابراین زندگی شرافتمندانه با حفظ شئونات اسلامی و کرامت انسانی محقق می شود.

وی ابراز داشت: خوشبختانه کمیته امداد در مسیر راه خود این مهم را در نظر دارد و ضمن توانمند سازی مدد جویان دادن زندگی شرافتمندانه که حق طبیعی همه است را لحاظ می کند.

استاندار کردستان داشتن استقلال را لازمه تحقق زندگی شرافتمندانه دانست و عنوان کرد: کشوری که بتواند بر مشکلات غلبه کند و در زمینه های مختلف مستقل و پویا باشد مسلما مردم آن کشور شرافتمندانه زندگی می کنند چرا که مستقل و توانمند می باشند.

زاهدی لحاظ کردن سازوکارهای را جهت رفع نیاز محرومین لازم و ضروری دانست و گفت: خوشبختانه کمیته امداد کردستان با تاسیس صندوق قرض الحسنه ولایت و  دادن آموزش های فنی و حرفه ای به افراد محروم جهت ایجاد اشتغال توانسته است گام های خوبی را بر دارد.

وی مهم ترین سرمایه و اساس کار کمیته امداد را اعتماد دو سویه دانست و گفت: مددجویان با مشکلاتی که دارند نیازمند راهنمایی مددکاران کمیته امداد هستند و نوع ارتباط کارکنان کمیته امداد با مدد جویان زمینه و بستر اعتماد را فراهم می نماید.

استاندار کردستان در پایان بیان داشت: کمیته امداد در اجرای تعهدات خود کوتاهی روا نداشته و می‌طلبد جهت اشتغال پایدار تمامی دستگاه های مرتبط همکاری لازم را به خرج دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز