خبرگزاری کار ایران

شکایت علی دایی از سواستفاده سیاسی در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۱۴۵

علی دایی سرمربی تیم نفت تهران و اسطوره فوتبال ایران به خاطر سوء استفاده سیاسی از نامش، سودجویان را تهدید به شکایت کرد.

به گزارش ایلنا، علی دایی به همان اندازه که در فوتبال سر و صدا می‌کند، از سیاست دور است. نه میلی به فعالیت‌های سیاسی دارد و نه شاید فرصتی برایش به وجود آمده تا خودی نشان دهد. با این حال بارها دیده و خوانده‌ایم که به نام او عقایدی سیاسی را مطرح کرده‌اند که البته این بار او تهدید به شکایت کرده‌ است.

خود علی دایی که نه اما وکیلش عبدالصمد ابراهیمی در اعتراض به برخی سوءاستفاده‌ها از نام سرمربی تیم نفت، از ادامه رویه او در دوری از فعالیت‌های سیاسی خبر داد و به کسانی که از نام دایی سوءاستفاده می‌کنند، هشدار داد که فریبکاری‌ها و بی‌اخلاقی‌ها مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت: اخیرا در بعضی شهرستان‌ها، بخصوص در جنوب کشور برخی افراد سودجو با اعلام سرمایه‌گذاری علی دایی در زمینه ملک و ساخت مجتمع‌های تجاری، به فریب مردم پرداخته و افرادی هم به بهانه اینکه قرار است علی دایی آنجا سرمایه‌گذاری کند، املاکی را خریداری کردند.

لازم است به اطلاع برسانم آقای دایی هیچ‌گونه سرمایه‌گذاری ملک و مجتمع تجاری پنهانی ندارد و اگر بنا به سرمایه‌گذاری باشد، قطعا خودش برای امور کاری به آنجا سفر خواهد کرد و همگان مطلع می‌شوند. برخی نیز پیشاپیش با برگزاری جلسات پنهانی شبانه تبلیغاتی و انتخاباتی، مدعی شدند علی دایی از آنها در انتخابات شورا حمایت می‌کند. با تکذیب همه این اخبار، چنین فریبکاری‌ها و بی‌اخلاقی‌ها را قطعا مورد پیگرد قانونی قرار خواهیم داد. از مردم عزیز هم استدعا دارد فریب اینگونه افراد را نخورند و مطمئن باشند رویه همیشگی علی دایی در عدم فعالیت سیاسی پابرجا بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز