خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در کردستان مطرح کرد:

نمود عدالت در جامعه از برکات نظام اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۰۸۹

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: تمایز انقلاب اسلامی با نظام سرمایه‌داری در برقراری عدالت در جامعه است و این نگاه در جمهوری اسلامی ویژه و اساسی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد حسینی شاهرودی صبح امروز در دیدار با مدیران و معاونین کمیته امداد کردستان که به مناسبت سالگرد تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در دفتر نماینده ولی فقیه کردستان برگزار شد با بیان اینکه احسان و نیکوکاری از کارهایی است که رضایت مندی خداوند را به همراه دارد افزود: با توجه به سفارشات به کرات خداوند متعال مبنی بر یاری رساندن به محرومین ضروری است همگان به صورت کلان در خدمت محرومین باشند.

وی با تاکید بر رسیدگی به مشکلات محرومین اظهار داشت: با وجود همکاری و حمایت دولت در این زمینه می‌طلبد آحاد جامعه نیز گام های استوارتری را بردارند بویژه افراد توانگری که می‌تواند بسیار کمک کننده باشند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بخشیدن مال به افراد نیازمند و محروم جزو وظایف تلقی می شود و نباید انتظاری فراتر از این باشد چرا که پاداش اصلی در پیشگاه خداوند است و قطعا اموری این چنینی ماندگارتر خواهد بود.

حجت‌الاسلام حسینی شاهرودی متاع دنیا را فانی خواند و ابراز داشت: کسانی که با بخشیدن مال خود سبب رفع مشکلات و خرسندی محرومین می شوند درجه خلوص ایمان شان ارتقا یافته است و با اقدامات پسندیده خود مانع جلوگیری فقر در جامعه می شوند.

وی تمایز انقلاب اسلامی با نظام سرمایه داری را در برقراری عدالت در جامعه دانست و عنوان کرد: نگاه نظام جمهوری اسلامی به محرومین در شرایط مختلف کماکان ویژه و اساسی بوده است و با لحاظ کردن اولویت خدمات رسانی اقدامات کثیری را به سرانجام رسانده است.

حجت‌الاسلام حسینی شاهرودی اضافه کرد: این افراد کسانی هستند که در تمامی صحنه ها آماده نبرد با دشمنان اسلام بودند و عمده حمایت ها از جانب آن ها شکل گرفته است و وظیفه ما حمایت از نهاد های حمایتی در جهت توانمندسازی محرومین و ایجاد اشتغال می باشد.

وی با ابراز نارضایتی و گله مندی از بانک ها جهت اعطای وام کلان به برخی از افراد گفت: در استان کردستان حدود 400 میلیارد تومان را بانکی به یک فرد اعطا می کند در صورتی که می توانست این مبلغ را به نیازمندان استان اختصاص دهد.

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: خوشبختانه رویکرد کمیته امداد کردستان جهت خدمت رسانی بسیار شایسته بوده است و امید است با پتانسیل های مطلوب استان نظیر گیاهان دارویی زمینه ایجاد دانشکده طب سنتی جهت اشتغال زایی و رفع محرومیت فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز