خبرگزاری کار ایران

طی دو روز آینده در خصوص تیم ملی صحبت خواهم کرد

کاپیتان پرسپولیس: برخی بازیکنان نمی‌دانند پیراهن چه تیمی را برتن کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۹۳۳

کاپیتان سرخ پوشان بعد از برتری برابر نماینده امارات در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صحبت های جالبی را عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در خصوص جدال برابر الوحده گفت: بازی خوبی بود و البته انتظار بازی پرگلی را می‌کشیدیم. به دنبال یک پیروزی خوب و کسب امتیاز از این بازی بودیم و خوشبختانه به آن رسیدیم.

وی ادامه داد: متاسفانه بازیکنان با دست کم گرفتن حریف نتوانست شرایط سخت این دیدار را درک کنند و به خاطر افتادیم و هیچ دیداری در این سطح آسان نخواهد بود و مطمئنا خیلی بیشتر از این برای کسب موفقیت باید تلاش کرد. 

سیدجلال حسینی در خصوص مصدومیت خود که منجر به خروجش از زمین شد گفت: متاسفانه در آن صحنه چهارسر زانویم دچار مصدومیت شد و ضرب خورد به خاطر همین بیرون رفتم. در آن لحظه ترسیدم چون پیش از این هم سابقه مصدومیت از این ناحیه را داشتم. 

کاپیتان با تجربه پرسپولیس درباره نیمکت پرسپولیس که طبق نظر کارشناسان با کمبود بازیکن مواجه است گفت: بازیکنان باید بدانند پیراهن چه تیمی را برتن کرده اند و باید بیشتر از قبل تلاش کنند. متاسفانه برخی‌ها بعضی اوقات فراموش می‌کنند در چه تیمی حضور دارند و پیراهن چه تیمی را برتن کرده‌اند. مرحله سخت و روزهای سختی را در پیش داریم و باید بازیکنان شرایط تیم را درک کنند. 

حسینی در خصوص شرایط و حضور بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی گفت: هنوز مشکل تا به الان حل نشده و نمی‌‌دانم چه خواهد شد، طی دو روز آینده مفصل در این خصوص صحبت خواهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز