خبرگزاری کار ایران

با حکم معاون استاندار تهران؛

خبرنگار ایلنا عضو شورای اطلاع‌رسانی شهرستان ری شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۷۶۴

اعضای شورای اطلاع رسانی و ارتباطات شهرستان ری منصوب شدند و بر این اساس خبرنگار ایلنا به عضویت شورای اطلاع رسانی شهرستان ری درآمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دکتر هدایت اله جمالی پور، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در احکام‌جداگانه‌ای، امین بابایی، سیدمحمدموسوی،محمدمحمدی‌فر،محمدبیدارمنش،روح‌اله حسین‌زاده، محسن شیرازی نژاد، مصطفی علی اکبری و عباس‌فغانی(معارف) را به عنوان اعضای‌شورای اطلاع‌رسانی و ارتباطات شهرستان ری منصوب کرد.

دکتر جمالی پور در مراسم اعطای احکام اعضای شورای اطلاع رسانی و ارتباطات شهرستان ری که با حضور « برازجانی»، دبیر شورای اطلاع رسانی استان تهران برگزار شد، تاکید کرد: نقد دولت باید منصفانه و سازنده و با رعایت اصول اسلامی و اخلاقی از جمله اصل اصیل امر به معروف و نهی از منکر باشد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی تحقق انقلاب اسلامی ترویج و گسترش اخلاق اسلامی بوده است افزود: نباید برای رسیدن به اهداف و مطامع شخصی و جناحی همه چیز را زیرپا گذاشت بلکه باید بدانیم وظایف مهمتر و ارزشمندتری داریم.

وی با اشاره به رسالت و مسئولیت های خطیر رسانه ها در مسیر اطلاع رسانی گفت: رسانه ها باید همه چیز را به صورت واقعی و حقیقی منعکس کنند و بدانند سانسور حقایق و یا غلو کردن در مورد آن هر دو به نوعی ضد تبلیغ است.

جمالی پور گفت: خبرنگاران همواره به اقشار آزاداندیش شهره بوده اند و این آزاداندیشی و انصاف در نگرش اقتضا می کند تا همه چیز را درست، منطقی و با درنظرگرفتن ارزشها منعکس کنند و از تخریب و نقد مغرضانه خودداری کنند.

وی گفت: عملکرد همه اعم از مسئولان، مدیران، کارکنان نهادها و خبرنگاران باید در مسیر انقلاب اسلامی و اهداف متعالی آن باشد به طوریکه در مقابل شهدای عزیز شرمنده نباشیم و بدانیم که حتی یک کلمه نیز ممکن است باعث لغزش جامعه و آحاد آن شود.

جمالی پور گفت: اطلاع رسانی درست و مبتنی بر اخلاق و معنویت رهگشای کشور است و باعث رشد و تعالی کشور خواهد شد.

وی با اشاره به انتخابات سال آینده گفت: رسانه ها و خبرنگاران باید زمینه ساز مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات شده و بدانند که با ایجاد شفافیت و روشنگری در جامعه به مردم برای انتخاب درست و آگاهانه کمک خواهند کرد.

جمالی پور گفت: همه ایرانی ها در یک کشتی به سمت هدفی واحد در حال حرکت هستند و اگر کسی بخواهد بر خلاف منافع عامه به این کشتی لطمه وارد کند در واقع کل جامعه را دچار مشکل کرده و عواقب آن همه گیر است.

وی حفظ منافع ملی را مهمترین وظیفه هر ایرانی دانست و افزود: رمز توسعه و رشد کشور شکل گیری درک مشترک از منافع مشترک برای رسیدن به اهدافی متعالی کشور است.

جمالی پور گفت: منشا تمام مشکلات جامعه خودخواهی و منفعت طلبی افراد و جریان های سیاسی است که به دنبال قدرت طلبی و تملک همه چیز هستند و در این مسیر با بداخلاقی و بی تقوایی به اعتماد عمومی، منافع ملی و رفاه اجتماعی آسیب می زنند.

پیام برازجانی، دبیر شورای اطلاع رسانی استان تهران نیز هدف از تشکیل شوراهای اطلاع رسانی و ارتباطات در شهرستاهای استان تهران را ارایه اخبار و تحلیل درست از وقایع و اقدامات، ارایه مشورت به دستگاههای اجرایی در زمینه اطلاع رسانی سریع و شفاف از عملکرد با استفاده از ظرفیت های موجود در هر شهرستان بیان کرد.

در این نشست، اعضای شورای اطلاع رسانی و ارتباطات شهرستان ری به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص نحوه فعالیت این شورا پرداختند.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز