خبرگزاری کار ایران

بهترین‌های والیبال ایران در تیم ما جمع شده‌اند؛

دریافت‌کننده تیم والیبال بانک سرمایه: قرارداد والیبالیست‌های ایران بیشتر از اروپا است

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۷۵۶

ووین چاچیچ گفت: در ایران نسبت به خیلی از کشورهای اروپایی، مبلغ قرارداد بازیکنان بیشتر است.

ه گزارش ایلنا، دریافت کننده تیم والیبال بانک سرمایه درمورد دو سال حضورش در ایران اظهار داشت: باید بی‌تعارف بگویم که یکی از دلایلی که ایران را برای ادامه والیبالم انتخاب کردم، مسائل مالی بود. در ایران نسبت به خیلی از کشورهای اروپایی، مبلغ قرارداد بازیکنان بیشتر است و این موضوع شرایط خوبی برای والیبالیست‌ها فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: از طرفی ایران، والیبال حرفه‌ای و به روزی دارد. تیم ملی این کشور در جمع بهترین‌های جهان است و بازی کنار نفراتی مانند سید محمد موسوی که بهترین دفاع روی تور جهان شده، افتخار بزرگی است. موضوع دیگر این است که مدت زمان برگزاری لیگ والیبال ایران سه ماه کوتاه‌تر از لیگ کشورهای اروپایی است و این هم یکی دیگر از دلایلی بود که من را مجاب کرد در لیگ ایران بازی کنم.

دریافت کننده تیم والیبال بانک سرمایه خاطرنشان کرد: سال اول در تیم ثامن الحجج بازی کردم و توانستیم نتایج خوبی هم با این تیم کسب کنیم، اما برخی مشکلات موجب شد این تیم در لیگ نماند. امسال هم با دعوت‌ از سوی تیم بانک سرمایه مواجه شدم که چون پیشنهاد خوبی بود آن را پذیرفتم.

چاچیچ عنوان کرد: ما بازیکنان بزرگی در تیم‌مان داریم. در واقع بهترین‌های والیبال ایران در تیم ما جمع شده‌اند و این توقعات را از ما زیادتر کرده است. البته نمی‌توان به طور قطعی تیم بانک سرمایه را قهرمان دانست اما بدون شک یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی به شمار می‌رویم. هدف تمام مجموعه بانک سرمایه هم بی‌شک قهرمانی درلیگ برتر است. کار سختی در پلی‌آف داریم اما انگیزه کافی هم داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز