خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان:

123 اثر در جشنواره رویش سبلان پذیرفته شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۷۴۲

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان گفت: ۲۰۳ اثر برای شرکت در جشنواره رویش سبلان در مراحل اول ثبت نام شدند که ۱۲۳ اثر در مرحله اولیه داوری و برای شرکت در ثبت نام نهایی پذیرفته شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، وحید رشتچی رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان و دبیر جشنواره اختراعات و ابتکارات رویش سبلان امروز (10 اسفند) در چهاردهمین گردهمایی سراسری مدیران حوزه تجاری سازی، فناوری و اشتغال دانش آموختگان در جهاد دانشگاهی زنجان اظهار کرد: جشنواره رویش یکی از رخدادهایی است که به همت بنیاد نخبگان در راستای ایجاد انگیزه در کسب و کار بین جوانان اجرا می شود.

وی گفت: این جشنواره هر سال به میزبانی یک استان برگزار می شود که در پهنه شمال غرب کشور در بین استان های زنجان، اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی به میزبانی استان زنجان برگزار می شود.

این مقام مسئول به فرآیند اجرای این جشنواره در زنجان اشاره کرد و گفت: 203 اثر در مراحل اول ثبت نام شدند که 123 اثر در مرحله اولیه داوری و برای شرکت در ثبت نام نهایی پذیرفته شدند.

رشتچی به نقاط قوت و ضعف این جشنواره اشاره و با بیان اینکه تعداد ثبت نام کنندگان قابل قبول بود، تصریح کرد: 30 اثر از آذربایجان شرقی، 27 اثر از زنجان، 11 اثر از آذربایجان غربی و چهار اثر از استان اردبیل پذیرفته شده است.

به گفته رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان، همزمان با این جشنواره، جشنواره بازار کار به همت اتاق بازرگانی، جشنواره فن بازار به همت پارک علم و فناوری، جشنواره رویش سبلان به همت بنیاد نخبگان و نشست مدیران تجاری سازی به همت جهاد دانشگاهی به عنوان چهار رخداد تکمیل کننده هم به مدت 2 روز متوالی اجرا می شود.

این مقام مسئول افزود: این رخدادها امکانی فراهم می‌کنند تا جویندگان کار و شرکت‌های نیازمند نیروی کار از ظرفیت های یکدیگر استفاده کنند.

رشتچی ایجاد ارتباط بین نهادهای مختلف را لازمه توجه به این مهم عنوان کرد و گفت: این همدلی و همفکری نقطه مثبتی است که امید می‌رود در آینده چنین رخدادهایی را از حوزه ارتباط ارگان‌های بیشتر و دائمی در گذر زمان ایجاد کنیم و بتوانیم گام‌های مثبتی در زمینه بحث‌های‌تجاری‌سازی و ایجاد اشتغال و تبدیل دارایی فکری به ثروت داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز