خبرگزاری کار ایران

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

کار مربیان تربیتی ترویج سیره نبوی است

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۵۱۶

مشاورعالی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در همایش تجلیل از طلایه‌داران تربیت که امروز در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد، با بیان اینکه کار مربیان ادامه راه رسالت انبیاست گفت: کار مربیان تربیتی ترویج سیره نبوی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محرمعلی فراشی با اشاره به آیات الهی افزود: کار معلمان هدایت و رهبری است و معلمان در قرآن کریم جایگاه والایی دارند.

وی به نقش مربیان تربیتی اشاره کرد و گفت: یکی از رسالت‌های مربیان تربیتی توجه به بعد معنوی و تربیت دینی دانش آموزان است.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان ادامه داد: مربیان باید دانش آموزان را با ارزش‌های اسلامی و اهداف نظام اسلامی بیشتر آشنا کنند.

فراشی بابیان اینکه کار مربیان ادامه راه رسالت انبیاست گفت: کار مربیان تربیتی ترویج سیره نبوی است.

وی به نقش و جایگاه شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ، این دو شهید بزرگوار نقش اساسی در پی‌ریزی تربیت دینی در مدارس بعد از پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند.

 مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان اظهار داشت: معلمان و مربیان باید همیشه خدا را ناظر بر اعمال خود بداند و الگوی اسلامی مناسبی برای دانش آموزان باشند.

فراشی به اقامه نماز در مدارس تأکید کرد و گفت: آموزش و اقامه نماز در مدارس باید جزو اولویت‌های کاری مربیان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز