خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان محمودآباد خبرداد:

938 شغل جدید در سال جاری ایجاد شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۸۴۵

فرماندار شهرستان محمودآباد از اشتغال 938 محمودآبادی در سال جاری خبرداد.

به گزارش ایلنا از شهرستان محمودآباد ، یحیی یوسف پور روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری محمودآباد برگزار شد، اظهار داشت: 380 میلیارد ریال تسهیلات اعتبار در قالب طرح مکانیزاسیون جهاد کشاورزی ، طرح بسته رونق تولید واشتغال ، تبصره 26، اعتبارات بخش تعاون، صندوق توسعه ملی ، مشاغل خانگی پرداخت و در این راستا 938 اشتغال جدید در شهرستان محمودآباد ایجاد شد.

وی  با بیان اینکه تزریق امید به جامعه لازمه پیشرفت هر کشور است ، افزود: تلاش برای رونق اقتصاد وتامین معیشت مردم باید در اولویت کاری مدیران قرار گیرد تا مردم بیش از پیش خدمات دولت و نظام را لمس کنند.

فرماندار شهرستان محمودآباد همراهی مردم با دولت را مهم ارزیابی کرد و گفت: همراهی وهمدلی مردم ،کارگزاران نظام را به خدمت صادقانه و بی وقفه دلگرم می کند .

یوسف پور تصریح کرد: شعار دولت تدبیر وامید از ابتدا بهبود شرایط اقتصادی مردم بوده و در این راستا تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.

وی خاطر نشان کرد: در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در استان مازندران به موضوع تولید واشتغال توجه ویژه شد و برای تحقق این مهم 453 میلیارد تومان تسهیلات به بخش تولید اعطا و گام های موثری در کاهش نرخ بیکاری برداشته شده است.

فرماندار شهرستان محمودآباد همراهی بانک ها در حمایت از تولیدکنندگان را ضروری ارزیابی کرد و گفت: حمایت از زنان تولیدکننده سرپرست خانوار باید دراولویت قرار گیرد و از تمامی ظرفیت ها برای ایجاد کارگاه های تولیدی کوچک در روستاها استفاده شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز