خبرگزاری کار ایران

در دیدار با لاریجانی رییس مجلس ماداگاسکار مطرح شد؛

مساله فلسطین با برگزاری رفراندوم حل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۸۱۸

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط فلسطین به گونه ای است که نیاز به حمایت همه کشورها دارد و حضور این تعداد در اجلاس فلسطین نشان می دهد که کشورهای اسلامی می خواهند به حل موضوع فلسطین کمک کنند.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی امروز (چهارشنبه ۴ اسفندماه) در دیدار با راکوت مانانا رئیس مجلس سنای ماداگاسکار گفت: سخنان شما در اجلاس بیانگر آن بود که اراده محکمی برای رسیدن به صلح در فلسطین در شما وجود دارد و در این راه تمام تلاش خود را خواهد کرد.

رئیس مجلس سنای ماداگاسکار در ادامه این دیدار اظهار داشت: این اجلاس بسیار مهم بود و کشور ماداگاسکار در تمام اجلاس های مربوط به فلسطین شرکت داشته است. ماداگاسکار کشوری مبارز است که جزو اولین کشورهایی است که با رژیم نژادپرست وقت وارد جنگ شود.

راکوت مانانا تصریح کرد: حمایت از فلسطین تنها مربوط به کشورهای اسلامی نمی شود و همه کشورهای جهان باید بدان بپردازند.

وی گفت: این حق هر کشوری است که با بهترین روش دموکراتیک برای رسیدن به استقلال تلاش کند.

رئیس مجلس سنای ماداگاسکار تاکید کرد: از نظر ما بهترین روش برای حل مسئله فلسطین، برگزاری رفراندوم است که توسط مردم برگزار می شود و تمامی فلسطینی ها چه در مناطق اشغالی و چه آوارگان در این رفراندوم شرکت داشته باشند و پس از اتمام برگزاری رفراندوم به رأی ملت آن کشور احترام گذاشته شود.

گفتنی است در ادامه دیدارهای بعد از ظهر چهارشنبه رئیس مجلس شورای اسلامی، دکتر علی لاریجانی با معاون وزیر خارجه آفریقای جنوبی هم دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار ضمن تشکر از جمهوری اسلامی ایران جهت برگزاری کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: ایران همیشه یار مظلومان جهان بوده است و از این نظر در کشور ما شهره هستید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز