خبرگزاری کار ایران

عکس با رییس جمهور آمریکا؟ هرگز!

بئاتریس ویو: ترامپ با زن‌ها و معلولان ارتباط خوبی ندارد!

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۷۳۶

برنده جایزه اسکار ورزش معتقد است معلولیت مهم نیست بلکه چه کسی و چطور آن را بیان می‌کند، مهم است.

بئاتریس ویو همان شمشیرباز با ویلچر ایتالیایی است که از ناحیه دو دست و دو پا معلولیت دارد و در پارالمپیک ریو طلا گرفته بود و می‌خواهد قهرمانی‌اش در 11 مسابقات پیاپی‌ در سال 2016 را در سال جدید هم تکرار کند.

سالی که با بردن جایزه لاروس- که به آن اسکار ورزش می‌گویند- برای او آغاز شد و قرار است با کمک به کودکان معلول ادامه پیدا کند. این خواسته بئاتریس ویو است که می‌گوید: من و خانواده‌ام موسسه‌ای به نام sport art 4 راه‌ انداخته‌ایم که کار آن کمک به کودکان معلول است تا بتوانند لوازم ورزشی تهیه کنند. ورزش کردن به هر کسی انگیزه می‌دهد تا موانع زندگی را پشت سر بگذارد. فرقی هم نمی‌کند که دچار معلولیت باشید یا نه. کلمات مهم نیستند، این بستگی به این دارد که چه کسی و چطور این را می‌گوید. من گاهی به خودم می‌گویم که دچار معلولیت هستم که به نظر نمی‌آید حرف کاملا درستی باشد.
درباره بئاتریس ویو پرسش این است که آیا او بعد از لمس مدال طلای پارالمپیک رویای دیگری را هم در سر می‌پروراند؟ خودش گفته: من اینجا هستم تا به رویاهایم جان ببخشم و می‌خواهم ادامه بدهم.

 یادمان می‌آید که این شمشیرباز ماده فویل چند ماه پیش در میهمانی کاخ سفید با باراک اوباما رییس جمهوری پیشین آمریکا عکس سلفی گرفته بود اما در پاسخ به این پرسش که آیا با دونالد ترامپ هم عکس سلفی می‌گیرد، گفته: «رییس جمهور جدید آمریکا با زن‌ها و معلولان رابطه خوبی ندارد؛ من هم جزو این دو دسته هستم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز