خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبرداد:

مشارکت 10میلیاردریالی خیران زنجانی در مرحله نخست جشن نیکوکاری

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۷۰۰

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان توانمندسازی را مهم‌ترین رویکرد این نهاد در دهه چهارم فعالیت آن اعلام کرد و گفت: رویکرد امسال جشن نیکوکاری افزایش کمک های نقدی خیران و نیکوکاران است.

به گزارش ایلنا از زنجان و به نقل از سایت خبری کمیته امداد، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به فعالیت 38 ساله کمیته امداد در امر خدمت‌رسانی به محرومان اظهار کرد: اطلاع رسانی صحیح و شفاف از خدمات موجب توسعه انفاق و احسان و نیکوکاری و مشارکت عمومی در فرآیند فقرزدایی می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر با یک حرکت جهادی، رویکرد و تفکر بسیجی خدمات ارائه شود، کارکردها عمیق شده و توفیق در امور حاصل می‌شود، گفت: رعایت حقوق شهروندی مددجویان صیانت از حق‌الناس است و وظیفه دبیرخانه در این بخش برنامه‌ریزی‌، حرکت میدانی‌، جمع بندی و عرضه است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در ادامه گزارشی از وضعیت مددجویی در استان ارائه کرد و گفت: هم اکنون 659 بیمار خاص  صعب العلاج و سرطانی تحت پوشش کمیته امداد هستند که نیازمندتامین هزینه های درمانی و معیشتی هستند.

مشارکت 10میلیاردریالی خیران زنجانی در مرحله نخست جشن نیکوکاری

صفری با بیان اینکه بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی و توسعه بعد مردمی در کمک رسانی به این گروه از خانواده‌ها منجر به رفع کامل نیازهای آنها می‌شود، افزود: در تلاش هستیم که با کمک خیران شرایطی را فراهم کنیم که بیماران به جز رنج و درد بیماری دغدغه دیگری نداشته باشند.

وی با استناد به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه جنگ فرهنگی دشمنان افزود: در این شرایط وظیفه ما در کمیته امداد که زیرمجموعه از بیت رهبری هستیم توجه به ابعاد اقتصادی و ارتقای توان و قدرت اقتصادی خانواده‌های تحت پوشش با ایجاد زمینه کار آفرینی و خوداتکایی این خانواده‌هاست.

وی در ادامه به برنامه‌های آتی کمیته امداد در یک ماه باقی مانده از سال جاری اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین برنامه اجرایی این نهاد در روزهای پایانی سال جشن نیکوکاری است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه تا امروز در قالب مرحله نخست جشن نیکوکاری 10 میلیارد ریال کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده است، گفت: طبق آمار  بیش از 50 درصد درآمد جشن نیکوکاری سال 94 که بیش از 18 میلیارد ریال بود در این مرحله محقق شده است.

صفری با اشاره به برگزاری جلسات مشترک با دستگاه‌ها و ادارات دولتی درباره جشن نیکوکاری گفت: طبق برنامه امسال یک هزار و 206 پایگاه جشن نیکوکاری در استان دایر خواهد شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز