خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمال غرب کشور:

تنها راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۶۹۵

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمال غرب کشور در زنجان گفت: با اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی می توان به اقتصاد پویا و پاسخگو دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، الماس پورزاهدی مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمال غرب کشور در استان زنجان،  امروز چهار شنبه (4 اسفند) در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: استراتژی این شرکت نگهداری خطوط لوله، تاسیسات، مخابرات، ایستگاه های حفاظت از زنگ و ایجاد ارتباط مخابراتی مطمئن است.

پور زاهدی، با اشاره به اینکه مدیریت بهینه انرژی و ایجاد محیط عاری از بیماری ها جزء تعهدات این شرکت است، گفت: حفظ کیفیت و کمیت محصولات از مبدا به مقصد در اولویت کاری این شرکت قرار دارد.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه کاهش اثرات جنبه زیست محیطی در دستور کار این شرکت است، گفت: در خصوص بهداشت و ایمنی وزرات نفت واحد «اچ اس یی» در راستای توسعه پایدار کرامت انسانی مربوط به عوامل بهداشت و ایمنی محیط ریست در زندگی انسان نقش ایفا می کند.

به گفته زاهدی پور، به حداقل رساندن اثرات ناخوشایند محیط زیست در دستور کار واحد اچ اس یی است.

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمال غرب با بیان اینکه اهداف زیست محیطی و ایمنی محیط زست، ارتقای دانش زیست محیطی در سطح کشور توسط این واحد دنبال می شود، ادامه داد: این واحد افزایش دانش زیست محیطی همکاران با تاکید بر آموزش و اجرای جشنواره های ملی پیگیری می کند.

این مقام مسئول ایجاد توانمندی در همکاران، استفاده بهینه از ظرفیت ها، افزایش آگاهی زیست محیطی مردم، بهینه سازی انرژی، جلوگیری از آلودگی ها از دیگر تعهدات این واحد عنوان کرد و یادآور شد: ارتقای سطح سلامت همکاران، توجه به مسوولیت های اجتماعی، کنترل ریسک های عملیاتی در تمام فرایندهای عملیات و برنامه ریزی مدون هم در این واحد مورد توجه است.

زاهدی پور با اشاره به اینکه ارتقای فرهنگ در اجرای تعهدات صلاحیت حرفه ای، ملزم کردن شرکت های پیمانکار به عنوان مدیریت بهداشت در این شرکت مورد تاکید است، گفت: شرکت های پیمانکار باید صلاحیت اچ اس یی را داشته باشند.

وی به فرمایشات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: برای خروج از سلطه تحریم های بیگانگان با تهیه امکانات داخل کشور باید تولید کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه نگاه استراتژی رهبری به مساله اقتصاد مقاومتی و توجه به آن ضروری است، خاطرنشان کرد: بایستی با همفکری و خرد جمعی بر فرمایشات رهبری تمرکز کنیم.

زاهدی پور به هشت سال جنگ تحمیلی و مدیریت این جبهه اشاره کرد و گفت: در میدان جنگ اقتصادی باید برای رفع مشکلات همسو شویم تا کسی نتواند به ایران دست درازی کند.

وی با یادآوری اینکه شعار رهبری با بطن جامعه گره خورده است، خاطرنشان کرد: مسئولان باید با تمام توان دست به دست هم دهند تا از این گذر عبور کنیم.

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمال غرب به ضرورت اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: با اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی می توان به اقتصاد پویا و پاسخگو دست پیدا کرد.

این مقام مسئول اقتصاد پویا را بیانگر اقتدار بین المللی و استحکام کشور عنوان کرد و گفت: باید با استفاده از ظرفیت های بالقوه و بالفعل و برنامه ریزی به جلو حرکت کرد.

زاهدی پور به شتاب علم و اقتصاد در سطح جهانی اشاره کرد و با تاکید بر اینکه باید از میانبرها حرکت کرد، گفت: با توجه به دیدگاه ها و فرایندهای سیاسی و اقتصادی متحول شود.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود، احداث سیستم تصفیه فاضلاب مراکز نفت، احداث حوضچه تبخیر، پیگیری دریافت سند سبز در استان، پاکسازی خاک های آلوده و آسیب دیدگی خطوط لوله، تعیین نیازهای پژوهشی در رابطه با کاهش انرژی ، نورسنجی و استفاده بهینه از انرژی، تامین سوخت دوم مایع نفت گاز در استان های مختلف از برنامه های این شرکت برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز