خبرگزاری کار ایران

از خوردن ساندویچ تا استفاده از جارو برقی!

حرکات عجیب دروازه‌بان 120 کیلویی حریف آرسنال در FA CUP

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۶۶۳

میرر در گزارشی به وین شاو، دروازه‌بان تیم دسته پنجمی ساتن یونایتد پرداخت.

به گزارش ایلنا، میرر در گزارشی اطلاعاتی در مورد وین شاو، دروازه‌بان تیم دسته پنجمی ساتن یونایتد، منتشر کرده است.

ماجرا از روزی شروع شد که ساتن‌یونایتد با پیروزی یک بر صفر مقابل لیدز بزرگترین شگفتی دور چهارم جام حذفی انگلیس را خلق کرد.

طبق قرعه ساتن در دور پنجم باید با آرسنال، یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر روبه‌رو می‌شد و رسانه‌ها برای نشان دادن اختلاف سطح دو تیم سراغ دروازه‌بان ذخیره این تیم رفتند. وین شاو ۴۵ ساله که ۱۲۷ کیلوگرم وزن دارد و با شکم بزرگش شباهت زیادی به یک بازیکن فوتبال ندارد.

گزارش‌هایی درباره شاو و عکس‌هایی که او را در حال شیرجه زدن نشان می‌داد، در هفته‌های گذشته بارها در رسانه‌های انگلیسی منتشر شد. آنها متوجه شدند که شاو در سال‌های جوانی با آلن شیرر در آکادمی ساوتهمپتون همبازی بوده است و سراغ آقای گل سابق لیگ برتر رفتند. شیرر گفت: «وقتی 15-14 ساله بودیم در یک تیم بازی می‌کردیم. من توانستم به رویایم که بازی در لیگ برتر بود برسم و او هم به رویایش که کامیون فروش همبرگر بود رسید.»

با این کارزار مطبوعاتی بازی آرسنال و ساتن به یک دوگانه جذاب تبدیل شد؛ حرفه‌ای‌ها علیه آماتورها، میلیونرها مقابل طبقه کارگر، آماده‌ها روبه‌روی چاق‌ها. پس همه برای مسابقه دوشنبه شب لحظه‌شماری می‌کردند.

ظهر روز بازی عکسی منتشر شد که شاو را در حال تمیز کردن فضای جلوی نیمکت آرسنال با جاروبرقی نشان می‌داد. در جریان بازی هم دوربین‌ها متوجه دروازه‌بان ذخیره ساتن بودند و حتی قبل از اینکه بازی به پایان برسد، تصویر شاو در حال خوردن «پای» در تمام سایت‌ها منتشر شد. آرسنال مطابق انتظار این بازی را بدون دردسر و با زدن دو گل برد، ولی نام شاو به این زودی از حافظه جمعی از طرفداران فوتبال پاک نمی‌شود.

حرکات عجیب دروازه‌بان 120 کیلویی حریف آرسنال در FA CUP

امروز خبر رسید که یکی از بنگاه‌های انگلیسی شرطی طراحی کرده بود که شاو ممکن است روی نیمکت پای بخورد و او بعد از بازی اعتراف کرد که از این ماجرا خبر داشته: «چند نفر از بچه‌ها به من گفتند که چنین شرطی وجود دارد. من در طول روز چیزی نخورده بودم. با خودم گفتم بگذار با آنها یک شوخی بکنم. ما همه تعویض‌های‌مان را انجام داده بودیم و تیم ۲ بر صفر عقب بود.»

 حالا رسانه‌ها می‌گویند که این کار شاو با توجه به اطلاعش از ماجرای شرط‌‌بندی ممکن است طبق قوانین اتحادیه فوتبال انگلیس دردسرساز شود. ماجرای جدیدی که به رسانه‌ها فرصت می‌دهد این سوژه جذاب را پیگیری کنند.

بروس الیوت، رییس باشگاه ساتن، درباره رفتار شاو می‌گوید: «اگر او را می‌شناختید، تعجب نمی‌کردید. ولی وین انسان فوق‌العاده‌ای است. من چیزی درباره ماجرای پای خوردن نمی‌دانستم. او یک بار دیگر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و ظاهرا او از شهرت خوشش آمده، ولی کاری می‌کنیم که او دوباره به دنیای واقعی برگردد.»

پل دازول، سرمربی تیم، هم گفت: «وین به خاطر وزن بالایش به یک فوق‌ستاره بین‌المللی تبدیل شد. او از فرصت استفاده کرده تا با توجه رسانه‌ای بیشتری روبه‌رو شود، ولی فکر نمی‌کنم این بهترین تبلیغ برای ما باشد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز