خبرگزاری کار ایران

استقلال امیدوار به بخشش مهدی رحمتی

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۶۶۱

شاید یک جلسه از محرومیت کاپیتان آبی‌ها مورد عفو از سوی کمیته انضباطی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، این شایعه دیروز در حالی دهان به دهان چرخید که رییس کمیته انضباطی مدعی شد اعتراض ویژه استقلالی‌ها به دست او رسیده است و به زودی رای نهایی خود را صادر می‌کند.

بزرگترین شوکی که طی این چند وقت اخیر به تیم استقلال وارد شد بحث محرومیت چهار جلسه‌ای رحمتی از مسابقات لیگ بود. یک جلسه از این محرومیت مربوط می‌شد به کارت قرمزی که رحمتی از فغانی در بازی شهرآورد گرفت و سه جلسه دیگر هم محرومیتی بود که کمیته انضباطی برای کاپیتان خاطی استقلال در نظر گرفت.

این احکام تنها 24 ساعت بعد از بازی شهرآورد صادر شد که تاکنون سابقه نداشته اما احکام صادر شده از جانب کمیته انضباطی با انتقادات زیادی مواجه شد تا جایی که حتی حسن‌زاده رییس کمیته انضباطی مدعی شد که او را تهدید کرده‌اند.

نکته اینجا بود که حتی هواداران رقیب هم معتقد بودند که کمیته انضباطی غیرمنصفانه برای کاپیتان استقلال رای صادر کرده است و نباید او را با چنین تنبیهی از رقابت‌های لیگ محروم می‌کرد اما از آنجایی که رای قطعی و لازم‌الاجرا بود و از سوی دیگر محرومیت‌های زیر چهار جلسه به کمیته استیناف ارجاع داده نمی‌شود تنها راه استقلالی‌ها برای اعتراض به رای صادر شده، اعتراض ویژه بود.

در چنین مواردی باشگاه‌ها اعتراض ویژه خود را به رییس فدراسیون ارسال می‌کنند و رییس فدراسیون این اعتراض را به دست مسوولان انضباطی می‌رساند تا در صورتی که جایی برای تخفیف داشته باشد محرومیت بازیکن خاطی را کم کند. حالا اعتراض ویژه استقلالی‌ها دست حسن‌زاده است و روز گذشته رییس کمیته انضباطی طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که به زودی رای جدید خود را در خصوص پرونده رحمتی صادر می‌کند اما آنهایی که دستی برآتش دارند به این نکته اشاره می‌کنند که با توجه به شرایط موجود این احتمال وجود دارد که حسن‌زاده یک جلسه از محرومیت رحمتی را ببخشد تا کاپیتان استقلال زودتر به بازی‌های لیگ برگردد.

در حال حاضر و با توجه به اینکه رحمتی از بازی‌های لیگ برتر محروم است فقط در بازی‌های آسیایی به میدان می‌رود و دیگر دروازه‌بان استقلال در بازی‌های لیگ سنگربان این تیم است. باید دید که حسن‌زاده با اعلام رای جدید شگفتی تازه‌ای خلق می‌کند یا اینکه بر مواضع قبلی‌اش پافشاری خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز