خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری:

باید دیدگاه اسلامی و فرهنگی خود را در رأس امور قرار دهیم

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۶۵۹

فرمانده نیروی انتظامی گفت: با تلاش و همتی که می‌بینیم، گام‌های خوبی برای معماری ناجای آینده برداشته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار اشتری در اولین همایش معماری ناجا درباره اهمیت این همایش گفت: در مرکز مطالعات راهبردی ناجا جلسات متعددی برگزار شد و با تشکیل جلساتی که با حضور اساتید دانشگاه و پیشکسوتان نیروی انتظامی و نیروهای مسلح برگزار شد، کارگروهی با نظر ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل شد و این اشخاص مدیریت این مورد مهم را به دست گرفتند.

فرمانده ناجا ادامه داد: با تلاش و همتی که می‌بینیم، گام‌های خوبی برای معماری ناجای آینده برداشته شده است. موضوع نیروی انتظامی بسیار خاص است، زیرا ما یک مجموعه‌ای هستیم که به دلیل تنوع ماموریت‌ها و هم به لحاظ موضوعی و هم به لحاظ توقعات با دیگر نیروهای مسلح متفاوت هستیم. به همین دلیل نمی‌توانیم نیروی انتظامی را با دیگر نیروها مقایسه کنیم.

سردار اشتری در مورد معماری ناجا خاطرنشان کرد: موضوع دیگری که باید در معماری ناجا لحاظ شود، تغییراتی است که در آینده به وجود خواهد آمد. ما باید به این موضوع توجه ویژه‌ای کنیم که آینده را چگونه باید در نظر بگیریم. ما 10 سال پیش جرائم سایبری به این شکل نداشتیم و پلیس فتا برای این اقدام تشکیل شد. ما اکنون می‌بینیم که جرائم در فضای مجازی 63 درصد رشد کرده است. به همین دلیل باید بدانیم که در آینده با چه جرائمی روبرو خواهیم شد.

فرمانده ناجا با اشاره به چگونگی تعلیم ماموران نیروی انتظامی گفت: برخی از مسائل که به ارتقای پلیس حرفه‌ای مربوط است از سایر کشورها کپی برداری شده است، ولی در برخی مسائل باید دیدگاه اسلامی و فرهنگی خود را در رأس امور قرار دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز